Gå til innhold

Har dere vært samboere først, eller...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vært samboere først, eller flytter dere sammen for første gang etter bryllupet? Har selv vært samboer med min kjære i 3 år når vi gifter oss.

Kan tenke meg hvilken spenning det er for de som ikke har bodd sammen før.....

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er samboere og har vært det siden 1993 men har vært sammen siden 1991.

Kan tenke meg at det blir en litt annen spenning ang. det med bryllupet når en ikke har bodd sammen før, det er en stor overgang det å flytte sammen. Tenker også på hvor spennende det må være om en ikke har hatt sex før bryllupet, da blir bryllupsnatta ekstra spesiell kan jeg tenke meg...........men, selv om jeg har fått 2 barn så skal vi vel klare å gjøre noe ut av bryllupsnatta for det!

12

Skrevet

Vi har vært samboere siden -97 og sammen siden -95. Og vi har en liten gutt på 1 år icon_smile.gif:)

12

Skrevet

Hei. Jeg og sambo'n min har bodd sammen i 12 år vi:-)i både onde og gode dager. Tror ikke det blir så stor forskjell etter at vi har giftet oss. Vi er utrolig glade i hverandre og prøver så godt vi kan å sette av tid til kjærligheten i en stressende hverdag:-)Han er helt klart mannen i mitt liv!!12

Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjære siden november-92. Altså snart 10 år.

Har bodd sammen i sju av disse årene.

For fire måneder siden ble vi foreldre til en liten jente! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Hilsen Smurfa.

...13 dager igjen...

Skrevet

Min kjære og jeg har vært sammen siden april 2000, og flyttet sammen sommeren 2000. hehe, kjappe der ja icon_smile.gif Hadde ikke tørt å gifte meg med noen jeg ikke visste hvordan hverdagene ville bli med jeg da. icon_smile.gif 12

Skrevet

Vi ble sammen i mars 2000 og jeg tror jammen meg vi flyttet uoffisielt sammen 2 uker etterpå omtrent jeg. icon_biggrin.gif Vi var iallfall hos hverandre hele tiden, og siden da har vi bodd sammen. Først på 15 kvadrat og nå på 80. Og det går kjempeflott. Deilig å være så forelsket også, og være sååå lykkelig! (Og i dag er det bare 2 mnd igjen!)

Skrevet

Vi har vært samboere i 5 år, og har vært sammen i 5 1/2 år.12

Skrevet

Jeg og min samboer har bodd sammen i 7 år og litt over 1 mnd, når vi gifter oss.12

Skrevet

Har nå nevnt dette mange ganger før...icon_smile.gif

Vi har vært sammen i fire og et halvt år, har ikke bodd sammen. Det blir nok en overgang når vi nå gifter oss på lørdag, men det gjelder å tilpasse seg slik som en også må når en er samboer.

Vi gleder oss uansett, og ser frem til å bli enda bedre kjent med hverandre!

Skrevet

Vi ble sammen i august 2001. Han jobber i Fredrikstad og jeg går på skole i Kristiansand, så vi har bodd hver for oss. Han har ukependlet. Vært perioder hvor vi har vært samboende, men det blir innmari deilig å få det på permanent basis om en uke! icon_smile.gif

Maggie!12

Skrevet

Vi ble sammen på sensommeren/høsten i fjor.. og han flyttet inn til meg rett før jul.

Nå har vi kjøpt oss ny leilighet sammen, og skal gifte oss 21 juni 2003.

Har gått litt fort dette her, men vi har kjent hverandre i 13 år før vi ble kjærester da icon_smile.gif12

Skrevet

Vi hadde bodd sammen i 7 år og hadde en gutt på 6 år og en jente på nesten 3 år sammenVi har nå vært gift i 5 uker.12

Skrevet

Vi har vært sammen siden juli-99 og samboere siden juni-00.I går var det faktisk nøyaktig 2 år siden jeg flytta inn til min kjære! icon_smile.gif

Tror det ville vært litt skremmende å vente til vi var gift før vi flytta sammen.Er veldig glad for at vi valgte å bli samboere først.Synes det er viktig å vite at man fungerer sammen i hverdagen.12

Skrevet

Vi har vært sammen siden 26. august 1999. VI har vært samboere siden 1. september 1999, forlovet oss 1.1.2000 og skal nå gifte oss 22. juni. Så vi har vært samboere i nesten 3 år da.

Gleder meg icon_eek.gif) 12

Skrevet

Ser ut som de fleste har vært samboere før dere gifter dere, det har jeg også, i snart et halvt år, men før det reiste vi sammen i 5 mnd, så da var vi sammen 24 timer i døgnet, det kan vel regnes som flere år :=)

Skrevet

Jeg er 25 år, han er 28.

Det vil si vi har vert sammen i 10 år

den 19. august.

Vi har bodd tilsammen i 5 av årene.

Vi skal gifte oss neste lørdag !

Vi gleeeder oss ! icon_smile.gif

Jeg har ingen barn, men en hund. Går det icon_wink.gif?12

Skrevet

Hei.

Vi ble sammen 26 feb.1999 og flyttet sammen 1 juli samme år. Så vi har vært samboere i snart tre år. icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...