AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Jeg har snakket med en fyr på nettet en stund nå. (Noen måneder). Vi har planer om å møtes i høst, og vi sender meldinger og ringes daglig. Nå har det seg sånn at jeg skal i bursdag til byen, der en jeg har ligget med før er. Kjenner jeg meg rett så kommer jeg sikkert til å ligge med han. (Har ikke hatt sex på 1 år, så jeg holder på å gå på veggene) Men jeg fatter ikke, jeg føler meg så utrolig rar. Som om jeg burde ha dårlig samvittighet. Kan noen fortelle meg at det jeg holder på med ikke er galt? Eller er det, det? Anonymous poster hash: f1da7...e20
Blod Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Virker som du føler det kan bli noe mellom deg og han du snakker med på nett. Hvis jeg var deg ville jeg gjort alt for å ikke ligge med noen andre. Tenk om det viser seg at han du planlegger å møte er mannen i ditt liv. Da er det verdt å vente, eller hva? Du føler jo også at det er galt å gjøre det 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Sannsynligvis ikke noen unormal tanke egentlig. Men det er vel en grunn for at du ikke har ligget med noen på ett helt år ? Dessuten, MÅ dere to ligge sammen right away da? Er vel bedre å vente til det føles riktig? Anonymous poster hash: ad554...017
Gjest Bond Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Om du føler at det kanskje ikke er riktig, da er det sannsynligvis en grunn til det. Det spørs jo litt hva som er innholdet i kommunikasjonen med nettflørten din og hvorvidt det gis inntrykk for planer ang mulig forhold, men jeg vil nå tenke at daglig kommunikasjon ville bety en fase der man kanskje ikke burde ligge med andre?
Gjest badeand1 Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 (endret) Hvis dere ikke har noen følelser for hverandre så er det vel bare å kjøre på? Han blir vel som en vanlig venn bortsett fra at han er online. Men siden du tenker så mye på det så burde du kanskje ikke gjøre det. Følg magefølelsen Endret 9. august 2013 av Mortem
Gjest Hjordis Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Vel, ofte er mage følelsen en pekepin for hva som er -din- grense på rett og galt.prlv å bytt roller i hodet ditt om detffortsatt er vanskelig. Føles det greit om han du har kontakt med hadde gjort samme? Er du som må leve med ditt valg. Føles det feil så stå over. Er ikke et så stort offer vel?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Jeg har snakket med en fyr på nettet en stund nå. (Noen måneder). Vi har planer om å møtes i høst, og vi sender meldinger og ringes daglig. Nå har det seg sånn at jeg skal i bursdag til byen, der en jeg har ligget med før er. Kjenner jeg meg rett så kommer jeg sikkert til å ligge med han. (Har ikke hatt sex på 1 år, så jeg holder på å gå på veggene) Men jeg fatter ikke, jeg føler meg så utrolig rar. Som om jeg burde ha dårlig samvittighet. Kan noen fortelle meg at det jeg holder på med ikke er galt? Eller er det, det? Anonymous poster hash: f1da7...e20 Du har aldri møtt han du snakket med på nettet? Du har ingen forpliktelser ovenfor noen som du ikke har møtt og ikke har lovt noe til, men jeg kan forstå at det kan føles som om det er noe mellom dere dersom dere har samtaler der du opplever nærhet m.m. til han. Dersom dere aldri har møttes, vet du ikke en gang om han er slik som du har fått inntrykk av eller om dere passer sammen i det hele tatt Kos deg Du gjør absolutt ikke noe galt om du koser deg med gutter som du har lyst til å kose med
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Takk for svar. Jo, jeg vil tro det er verdt å vente som du sier Blod. Har aldri møtt han IRL nei, så jeg har jo sånn sett ikke noe ansvar ovenfor det å ikke kunne gjøre noe med andre menn. Men alikevell føler jeg meg nesten slem og fæl. Ser det er litt delte meninger her, og det gjør at jeg ikke klarer bestemme meg om det er feil eller ikke. Har gått å tenkt på det i hele dag. Det jeg tenker er at; Jeg kan jo nesten ikke holde meg fra andre menn når jeg ikke en gang har møtt han. Om noe skjærer seg så kan det jo gå flere måneder før jeg får møtt han, og da kan jeg jo nesten ikke legge alt av fysisk kontakt på vent, når jeg ikke er garantert noe møte uansett. Anonymous poster hash: f1da7...e20
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Jeg synes det er galt, hvis du har brukt så lang tid på å snakke med han andre fyren. Hadde du/han vært interessert hadde dere aldri komt så langt som til et møte. Anonymous poster hash: 65f74...5ad 2
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Takk for svar. Jo, jeg vil tro det er verdt å vente som du sier Blod. Har aldri møtt han IRL nei, så jeg har jo sånn sett ikke noe ansvar ovenfor det å ikke kunne gjøre noe med andre menn. Men alikevell føler jeg meg nesten slem og fæl. Ser det er litt delte meninger her, og det gjør at jeg ikke klarer bestemme meg om det er feil eller ikke. Har gått å tenkt på det i hele dag. Det jeg tenker er at; Jeg kan jo nesten ikke holde meg fra andre menn når jeg ikke en gang har møtt han. Om noe skjærer seg så kan det jo gå flere måneder før jeg får møtt han, og da kan jeg jo nesten ikke legge alt av fysisk kontakt på vent, når jeg ikke er garantert noe møte uansett. Anonymous poster hash: f1da7...e20 Det spørs hva både du og han du skriver med synes om at den andre ligger rundt med andre mens dere venter på å møtes og bli kjent IRL. Han du skriver med, holder han seg unna damer mens han venter på at dere skal møtes?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Det spørs hva både du og han du skriver med synes om at den andre ligger rundt med andre mens dere venter på å møtes og bli kjent IRL. Han du skriver med, holder han seg unna damer mens han venter på at dere skal møtes? Han holder seg ikke unna damer når det gjelder å kysse jenter på fest. Men han er jomfru, så sex holder han seg unna. Så jeg vet ikke helt liksom. - TS Anonymous poster hash: f1da7...e20
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Hadde jeg vært han andre karen og interessert i deg, hadde jeg sterkt revurdert et eventuelt forhold om jeg fikk vite at du holdt på med noen andre imens. Men du gjør selvsagt som du vil.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Han holder seg ikke unna damer når det gjelder å kysse jenter på fest. Men han er jomfru, så sex holder han seg unna. Så jeg vet ikke helt liksom. - TS Anonymous poster hash: f1da7...e20 Har han sagt at han kommer til å spare jomfrudommen sin til dere treffes og dere evt kanskje ønsker å ha sex sammen? Er det lenge til dere skal møtes? Hvor gamle er dere? Jeg forstår at dette er et vanskelig valg for deg. Men som sagt så vet du ikke om hvordan det kommer til å være å treffes IRL
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Har han sagt at han kommer til å spare jomfrudommen sin til dere treffes og dere evt kanskje ønsker å ha sex sammen? Er det lenge til dere skal møtes? Hvor gamle er dere? Jeg forstår at dette er et vanskelig valg for deg. Men som sagt så vet du ikke om hvordan det kommer til å være å treffes IRL Nei, akkurat det har han ikke sagt, men han har sagt at han skal ha følelser for den første han har sex med. At det må være en kjæreste. - Vi hadde planer om å møtes i høst, men nå vet jeg ikke pga jobb. Må ta fly i en time for å komme dit han bor. - Vi er 23 år gamle. Ja, jeg synes det er utrolig vanskelig. Her holder jeg på å gå på veggene, og enda kan det ta en stund til før vi møtes. Ikke er det sikkert vi møtes heller, om noe går galt. Jeg klarer liksom ikke bestemme meg om det er galt eller ikke. - TS Anonymous poster hash: f1da7...e20
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #15 Skrevet 9. august 2013 Er du interessert i han du har kontakt med via nett? Eller hva er deres relasjon? Jeg tror jeg ville satset på å møte han snart. Ikke for å ha sex, men for å bli bedre kjent og se om det er noe mellom dere. Anonymous poster hash: f315d...b60
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #16 Skrevet 9. august 2013 En time med fly er jo ingenting.. Da kunne du jo vært der en helg? Anonymous poster hash: f315d...b60 1
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2013 #17 Skrevet 9. august 2013 Det er noe HELT annet å møtes irl enn å kommunisere på nett! Har ofte opplevd at nettkommunikasjonen er super, så møtes man, og det er bare kleint.... Så jeg ville iallfall ikke satser mye på nettflørten - dvs jeg ville prøvd på møte snarest, men uten store forventninger. Dermed heller ikke hatt allverdens anfektelset m å ha sex m en annen nå.
AnonymBruker 42 Skrevet 9. august 2013 #18 Skrevet 9. august 2013 "Men jeg fatter ikke, jeg føler meg så utrolig rar. Som om jeg burde ha dårlig samvittighet." Tipper årsaken ligger i det at du ikke hadde syntes det hadde vært så veldig allright om "flørten" din hadde gjordt det samme... Om det er galt eller ei er det du selv som bestemmer mener nå jeg da.... 2
Neket Skrevet 9. august 2013 #19 Skrevet 9. august 2013 Du trenger jo ikke fortelle ham det. Gjør det du har lyst til
Gjest Awzm me Skrevet 10. august 2013 #20 Skrevet 10. august 2013 Han holder jo på og flørter og kysser med andre jenter på fest, så dere er jo ikke eksklusive, synes du skal kjøre på, og ha sex, om du har lyst til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå