Lissemor Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 Hvor finner dere dem?Kan dere dem fra før av? Vi skal ha Mendehlsson inn i kirka,men ut???Neimen om jeg vet! Ser dere snakker om mange forskjellige,men jeg aaaner ikke hva som er hva :oops:
Frk. Lykkelig Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Gå på siden til Orkdalsmeninghetene.no Der finner du masse forskjellige brudemarsjer, salmer og hele prosedyren over hva som skjer i kirka. Du kan lytte til både salmene og brudemarsjene.
Gjest Tex Skrevet 21. april 2004 #3 Skrevet 21. april 2004 www.kollandsrud.tk her kan du høre noen forslag....
MariM Skrevet 21. april 2004 #4 Skrevet 21. april 2004 Jeg har funnet ut at vi skal ha Wagner inn (dette pga at det kommer utendlandske gjester i bryllupet, og det er artig å ha en melodi som de kjenner til...."here comes the bride"..... ) Så vi har derfor valgt å ha Mendehlson ut. Disse er de to flotteste, synes jeg, men en annen flott marsj er også brudemarsj fra Lødingen som vi vurderte. Hør på de på Orkdalsmenighetene, så finner du nok fort ut hva du vil ha :-) Lykke til!
Omegalady Skrevet 22. april 2004 #5 Skrevet 22. april 2004 Vi skal ha "Brudemarsj fra Lødingen" til inngang, og "Brudemarsj fra Seljord" til utgangen. :-)
Ingeborg Skrevet 22. april 2004 #6 Skrevet 22. april 2004 Vi skal ha Bruremarsj frå Øre til inngang og Bruremarsj av Jan Magne Førde til utgang.
Frk. Lykkelig Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Jeg har funnet ut at vi skal ha Wagner inn (dette pga at det kommer utendlandske gjester i bryllupet, og det er artig å ha en melodi som de kjenner til...."here comes the bride"..... ) Så vi har derfor valgt å ha Mendehlson ut. Disse er de to flotteste, synes jeg, men en annen flott marsj er også brudemarsj fra Lødingen som vi vurderte. Hør på de på Orkdalsmenighetene, så finner du nok fort ut hva du vil ha :-) Lykke til! De samme har vi valgt! :-)
Lissemor Skrevet 23. april 2004 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2004 Jeg har faktisk tatt feil av wagner og mendehlsson!! Vi skal ha waner inn,og bruremarsj fra lødingen ut.Teksten som halvdan sivertsen har satt til er forresten nyydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå