liv Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Det er en mann som er firkanta, som samler sammen ting. Han må sloss mot zombier som har fire bein. Han vil gjerne laste ned men det finnes jo ikke bare 100 Zombie apps å gå igjennom liksom
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 En grotesk versjon av svampebob! Anonymous poster hash: 70079...1c0 3
liv Skrevet 9. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2013 (endret) Jepp det var det vist. Takk. Har hørt om spillet, de har egen server i autismeforeningen så der er det vel trygt å la han spille. Ante ikke at det var zombier i det spillet Endret 9. august 2013 av liv
Gjest WendyClear Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 (endret) Jepp det var det vist. Takk. Har hørt om spillet, de har egen server i autismeforeningen så der er det vel trygt å la han spille. Ante ikke at det var zombier i det spillet Det er ikke zombier - det er creepers. edit: jo det er jo zombier der også når jeg tenker etter, men de har ikke 4 bein Endret 9. august 2013 av WendyClear 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Hva er egentlig poenget med dette spillet, hva gjør man egentlig? Anonymous poster hash: 45e02...ffc
Gjest WendyClear Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Hva er egentlig poenget med dette spillet, hva gjør man egentlig? Anonymous poster hash: 45e02...ffc Målet er vel å overleve lengst mulig, å bygge seg masse ting. Man graver seg rundt og samler inn materialer for å sette dem sammen til ulike ting. Når natten kommer så er det om å gjøre å ha funnet seg et trygt sted å gjemme seg, og håpe at ikke det du har bygd blir sprengt. Det kan nok være mer givende å spille det online, jeg har bare prøvd det offline og gikk lei ganske fort.
Yme Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Målet er vel å overleve lengst mulig, å bygge seg masse ting. Man graver seg rundt og samler inn materialer for å sette dem sammen til ulike ting. Når natten kommer så er det om å gjøre å ha funnet seg et trygt sted å gjemme seg, og håpe at ikke det du har bygd blir sprengt. Det kan nok være mer givende å spille det online, jeg har bare prøvd det offline og gikk lei ganske fort. Målet er bare å bygge ting. Man dør ikke permanent, så man mister ingen ting av å dø, med mindre alt havner i lava. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Målet er bare å bygge ting. Man dør ikke permanent, så man mister ingen ting av å dø, med mindre alt havner i lava. Hardcore mode or bust! Anonymous poster hash: a3be1...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Nå når jeg har hørt beskrivelsen deres så må jeg si at dette er ikke et spill jeg vil spille. Anonymous poster hash: 45e02...ffc
Kittykat Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 (endret) Det er minecraft han mener. Dette spillet synes jeg er trygt nok for barn å spille. Mine 3 barn spiller det og de elsker det. De spiller det også sammen med venner. Zombiene i spillet ser ikke ut som zombiene vi ser i blader eller i filmer. Med andre ord: et barnevennlig spill. I minecraft kan man holde griser, kuer, høner, sauer og nå kan man også ha hester. Målet er å samle på stein, jord, jern, diamanter, kull, tre o.l. og bygge hus, kister, ting til huset, gjerder, rustning, våpen og masse annet. Et veldig bra spill Endret 11. august 2013 av Kittykat
miramis Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Jepp det var det vist. Takk. Har hørt om spillet, de har egen server i autismeforeningen så der er det vel trygt å la han spille. Ante ikke at det var zombier i det spillet Haha beklager men kan bare se for meg en skokk med assieunger som burer seg inne på rommet og spiller minecraft. Ikke la ungen drive med mye spill, har sett så mange tenåringen med autisme som spiller ekstremt mye og aldri går ut. La han heller starte med en idrett slik at han blir vandt til jevnaldrene og kanskje får venner. 1
liv Skrevet 12. august 2013 Forfatter #17 Skrevet 12. august 2013 Han går både på svømming og speider, noe lagidrett kommer han aldri til å være med på da han har motoriske vansker (Btw vanlig blandt autister) Han har venner! 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #18 Skrevet 12. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=RI0BN5AWOe8 Anonymous poster hash: 631d1...bce
Yme Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 Haha beklager men kan bare se for meg en skokk med assieunger som burer seg inne på rommet og spiller minecraft. Ikke la ungen drive med mye spill, har sett så mange tenåringen med autisme som spiller ekstremt mye og aldri går ut. La han heller starte med en idrett slik at han blir vandt til jevnaldrene og kanskje får venner. Det er gjort en del forsøk som viser at autister lærer bedre gjennom elektroniske duppedingser. De testa det på barn helt nede i 4 årsalderen, eller noe sånt noe. De hadde sånne alfabetblokker, og et program som fungerte som alfabetblokker på ipad, og alle autistbarna var mye mer engasjerte og tilbøyelig til å lære, når de fikk bruke iPaden istedenfor de ekte klossene. Det er ikke nødvendigvis alltid lurt å sosialisere mennesker som har den typen diagnose, siden det klan virke stikk imot sin hensikt. Det skaper mye stress, og kan forværre de sosiale problemene over tid. Man burde jo selvfølgelig trene opp disse små autistbarna til å tåle normale situasjoner, men man må være nøye med å se grensene, ellers kan det gå galt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå