Linnypinny Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Hei! Jeg trenger litt tips, for jeg skal på reunoin med ungdomskolen og var ikke akkurat en vakker queen bee på den tiden.. så jeg vil at ting skal være så perfekt som mulig! (ja jeg veit.. jeg er teit som tenker sånn, men det er ikke tema her..) Jeg har svart hår (ikke naturlig.. naturlig er det den typiske kommunebrune..) og blågrønne øyne. Og i tillegg så har jeg (ifølge fagfolk) triste øyne.. Spørsmål: Hvilke farger er best om jeg vil fremheve det grønne i øynene? Jeg skal ha svart kjole og svarte sko. Accessoirene blir i sølvfarger.. (er litt emo/goth i stilen, om jeg skal sette det i kategori..) Håper noen kan hjelpe meg!
Gjest Rori Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Brunt er veldig fint til blå øyne. Ellers kan du jo legge en katteaktig eyeliner (i mangel på bedre ord og forklaring ) over øyet og sette på falske vipper, eventuelt mye maskara. Det hørtes hvertfall fint ut til kjolen og stilen din! Jeg selv elsker å sminke øynene slik på fest, og holder meg helst unna øyenskygger fordi jeg ikke klarer å legge det pent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå