amadine Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Noen som vet om nettsider som selger tape extensions av god kvalitet til en fornuftig pris? Gjerne norske sider da jeg trenger håret litt kjapt. Har vært innom noen sider selv som pilus, rapunzel, luxushair, butterfly, fashiongirl, hchair. Noen som vet om noen andre sider? Eller noen utenlandske sider med expresslevering. Bruker nå tape ext fra locksandbonds.com, men opplever at håret blir fort tørt og flokete.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Tape blir myye fortere tørt og flokete siden det er på hodet hele tiden, du dusjer med det osv. Du burde bruke clips Anonymous poster hash: 51af1...3b1
amadine Skrevet 9. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2013 Tape blir myye fortere tørt og flokete siden det er på hodet hele tiden, du dusjer med det osv. Du burde bruke clips Anonymous poster hash: 51af1...3b1 Jeg har brukt clips og det er jo så tungvindt. Ikke synes jeg det er no behagelig heller
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Jeg har brukt clips og det er jo så tungvindt. Ikke synes jeg det er no behagelig heller Hmm, da ble det jo litt verre :/ Har desverre ingen tips til tape siden jeg bare bruker clips selv :/ Lykke til uansett Anonymous poster hash: 51af1...3b1
Cessa74 Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Luxushair leverer veldig kjapt. Kvaliteten vet jeg dessverre lite om, bruker selv clip on hår
Freaky Fly Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Dytter opp denne og lurer på om noen har noen erfaringer med nettsider som selger hår av god kvalitet?
snuppis13 Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg kjøpte fra beautyextensions.no og syntes det var veldig god kvalitet, kjøpte microringer. Billig var det også. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Luxushair leverer veldig kjapt. Kvaliteten vet jeg dessverre lite om, bruker selv clip on hår Jeg bestilte clips fra Luxushair i går, og trenger dem innen neste helg.. Tror du det vil gå såpass fort? Jeg bor i Oslo.. Anonymous poster hash: 6c154...a0d
Cessa74 Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg bestilte clips fra Luxushair i går, og trenger dem innen neste helg.. Tror du det vil gå såpass fort? Jeg bor i Oslo.. Anonymous poster hash: 6c154...a0d Ja er du gal! De poster SENEST dagen etter du bestiller, så tipper du har de senest tirsdag!
amaliela Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 Nån som har prøvd fashiongirl? Kor mange gram bestilt dokk? god kvalitet?
amaliela Skrevet 5. april 2017 #12 Skrevet 5. april 2017 10 timer siden, Filifonka skrev: Pozehair.se :-) kvalitet?
Filifonka Skrevet 5. april 2017 #13 Skrevet 5. april 2017 12 timer siden, amaliela skrev: kvalitet? Meget god! Kjøp den premium typen:-) beste jeg har brukt og har prøvd en del.
amaliela Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 Nån som veit ein plass der det e billi og bra kvalitet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå