AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Jeg liker en gutt, men ikke som potensiell kjæreste. LIker bare å ha kontakt med han, sove med han, få oppmerksomhet og kos. En venninne skjønner ikke dette, og mener at jeg liker han, som i at jeg vil bli sammen med han. Men det vil jeg ikke. Det går vel an å like noen uten å ville bli sammen med dem? Anonymous poster hash: da039...573 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Helt klart. Jeg tror også vi blir friere som mennesker når vi klarer å like andre uten å tenke ekteskap, barn, og hele sulamitten samtidig. Anonymous poster hash: 80c98...30e 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Klart det går an, så lenge du sier rett ut at det er sånn ståa er og ikke leker med ham. Anonymous poster hash: 1b5d0...3ab
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Klart det går an, så lenge du sier rett ut at det er sånn ståa er og ikke leker med ham.Anonymous poster hash: 1b5d0...3ab Vi har ikke snakker om det. Men vet at han ikke liker meg heller:) Anonymous poster hash: da039...573
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Klart det går an. Men hvem som helst kan ikke gå fra et forhold til vennskap, og tro at det skal bli fornuftig når det er så mye følelser involvert. Og en må gjerne tro hva en vil om følelser, men dem viser seg støtt og stadig dem. Mye via sjalusi da. Anonymous poster hash: a0100...bcc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Selvsagt går det an. Dessverre.. Man kan bli knust på den måten også, for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 2cfc5...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå