Gå til innhold

Forsinket, kort mens

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mensen min kom noen dager for sent denne gangen, men da den kom kom den for fullt. Èn dag. Igår, dag nr 2, var det plutselig mindre, og helt borte på kvelden. Idag har jeg ikke blødd noe. Normalt sett blør jeg kraftig 2-3 dager, for så å blø mindre 1-2 dager så spotting på slutten. Mensen min pleier å vare 5-6 dager hver gang. Dette har aldri skjedd før.

Jeg tok en graviditetstest (RSFU) dagen før mensen kom, altså 2 dager over IKM, som var negativ.

Nå lurer jeg på om jeg likevel kan være gravid, eller om den testen var sikker nok siden den ble tatt 2 dager etter IKM og mensen var såpass sterk den første dagen? Jeg vet at ingen her inne kan fortelle meg om jeg er gravid eller ei, men jeg lurer på om andre har lignende erfaringer?

Anonymous poster hash: ace30...dbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man har ikke mensen om man er gravid, man kan ha blødninger ja. Test deg på nytt om 3 dager, er den negativ så er du helt sikkert ikke gravid. Selv om mensen din pleier å være sånn og sånn så kan den være annerledes en gang i blant, selv om du så langt ikke har opplevd det før. Det betyr ikke at man er gravid.

Anonymous poster hash: 05709...1fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...