Gå til innhold

Frustrert mann, bilskruing - Grinete på den andre part..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan en jente med en grinete og frustrert mann som skrur bil, og som plages med skruinga, bidra med for å få mannen i bedre humør og ikke ta alt det dårlige humøret over på jenta?

Anonymous poster hash: 7e80f...c23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be han ta seg en bolle! Greit at han er grinete når han plages men det er ikke greit at du må ta støyten.

Anonymous poster hash: d7f3f...1db
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det riktig å kreve at jeg har et ansvar når vi begge har brukt bilen(jeg mest), selv om jeg ikke har noe peiling på bil??

Skrevet

Hva mener du med ansvar? Han forventer sikkert ikke at du skal skru og mekke på bilen? Men kanskje du kan gjøre noe annet isteden som også kommer dere begge til gode.

Eller lever bilen på verksted fremfor å krangle.

Skrevet

Hva kan en jente med en grinete og frustrert mann som skrur bil, og som plages med skruinga, bidra med for å få mannen i bedre humør og ikke ta alt det dårlige humøret over på jenta?

Du må spørre han hva du kan bidra med. Enten om det er assistanse eller noe helt annet.

Plages han for mye så kan du tilby å betale verkstedregninga.

AnonymBruker
Skrevet

Er det nå, og like fint vær der dere er, som her: Da går du ut med noe kaldt og drikke, iført klær som tåler møkk, med hår i hale og tilbyr mannen noe og drikke. Så spør du bare rett ut om det er noe han eventuelt trenger hjelp med? Si at du mener det er riktig at du bidrar siden du også bruker bilen.

Er han som min mann så ser han kanskje litt snålt på deg, og tenker at han er mann og skal klare dette selv, blir sta og sier nei takk. Men etter en liten stund med mer kav, så finner han fort ut at jeg kan brukes til mangt ;) Regner med du også klarer og håndtere en jekk, holde en skiftenøkkel, gi han en unbrako nøkkel etc.

Anonymous poster hash: 21066...8b2
  • Liker 1
Skrevet

Hva du kan gjøre generelt med bilen for å ta din del av ansvaret:

- Bidra med penger når evt nye deler må kjøpes

- Sjekke olje på bilen

- Sjekke vann

- Sjekke at dekkene har nok luft

Hva du kan gjøre mens han skrur:

- Gå ut med noe kaldt å drikke til han

- Lage noe mat til han dersom det er noen timer siden sist han spiste. NB ta med antibac, så slipper han å gå inn for å vaske seg på hendene

- Ta på deg noen møkkaklær å tilby deg å hjelpe til/selskap

Hilsen ei som ikke har så mye peiling på bil, men som har en bilentusiast som samboer :) (har begynt å lære en del nå da fordi han vil at jeg skal lære og)

Skrevet

Lever bilen på verksted ;)

Skrevet

Jeg er tydeligvis en gris, for jeg tenkte på blowjob... :sjenert:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tydeligvis en gris, for jeg tenkte på blowjob... :sjenert:

tenkte det samme jeg! :fnise:

Anonymous poster hash: 4fc66...556

Gjest Moirai
Skrevet

Hva mener du med ansvar? Han forventer sikkert ikke at du skal skru og mekke på bilen?

Min mann forventer at jeg bidrar som assistent og moralsk støtte når han skrur på min/vår bil. Helt rimelig for min del, det eneste han kan bidra med som jeg ikke kan er ekstra muskelkraft.

• Liker 1
Skrevet

Min mann forventer at jeg bidrar som assistent og moralsk støtte når han skrur på min/vår bil. Helt rimelig for min del, det eneste han kan bidra med som jeg ikke kan er ekstra muskelkraft.

Og det er selvfølgelig helt greit og nayurlig.

Jeg lurte på hva TS mente i denne sammenhengen, hun uttrykte seg litt uklart. Mente hun økonomisk, som selsksp, som assistent, at hun skulle lære seg å skru...?

Skrevet

At noen orker å mekke bil når man ikke må, tenker jeg.

En av fordelene med dagens moderne biler er faktisk at man ikke kan gjøre en dritt med dem selv ;) hehe

Skrevet

Er det nå, og like fint vær der dere er, som her: Da går du ut med noe kaldt og drikke, iført klær som tåler møkk, med hår i hale og tilbyr mannen noe og drikke. Så spør du bare rett ut om det er noe han eventuelt trenger hjelp med? Si at du mener det er riktig at du bidrar siden du også bruker bilen.

Er han som min mann så ser han kanskje litt snålt på deg, og tenker at han er mann og skal klare dette selv, blir sta og sier nei takk. Men etter en liten stund med mer kav, så finner han fort ut at jeg kan brukes til mangt ;) Regner med du også klarer og håndtere en jekk, holde en skiftenøkkel, gi han en unbrako nøkkel etc.

Anonymous poster hash: 21066...8b2

+100 !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...