Gå til innhold

Vet ikke om jeg er forelsket..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt småflaut for meg, så jeg poster som Anonym.

Da jeg var yngre så var forelskelse en veldig sterk følelse der jeg hadde sommerfugler i magen osv, men nå når jeg er litt eldre så har jeg aldri denne følelsen lengre, og derfor aner jeg ikke om jeg kan si om jeg er forelsket eller ikke.

Nå for eksempel har jeg møtt en herlig mann og vi har datet i snart en måned. Jeg har lyst å være sammen med han hele tiden, tenker på han konstant, glemmer alt annet når vi er sammen og jeg har lyst å ha en fremtid med han, men den følelsen av å være forelsket som jeg følte da jeg var yngre er ikke der. Det var den ikke med min ex heller, men selv om jeg ikke hadde den følelsen så grein jeg når han skulle dra og jeg ble helt ødelagt og har aldri noen sinne grått så mye da han sa at han ikke hadde følelser for meg, så det må jo bety at jeg føler noe?

Nå skal jeg ikke se han jeg dater på 4 dager, og bare det er helt forferdelig, så ja..

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: d379a...b8c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, du har blitt voksen!

Neida, hehe :fnise: Ikke sammenlign med når du var yngre. Jeg fikk sommerfugler i magen hver gang jeg så kjendis-forelskelsen min. Uff.

Ting går over fra hormon forelskelser til kjærlighet :)

Anonymous poster hash: d2607...d75

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, du har blitt voksen!

Neida, hehe :fnise: Ikke sammenlign med når du var yngre. Jeg fikk sommerfugler i magen hver gang jeg så kjendis-forelskelsen min. Uff.

Ting går over fra hormon forelskelser til kjærlighet :)

Anonymous poster hash: d2607...d75

Hehe, åja, greit å høre at jeg ikke er helt unormal da ihvertfall :)

-TS

Anonymous poster hash: d379a...b8c

AnonymBruker
Skrevet

Synes det du beskriver høres ut som forelskelse jeg! :) Merker selv at forelskelsefølelsen ikke er den samme som da man var yngre, men trenger ikke være dårligere av den grunn. Da var man jo så proppet full av hormoner og illusjoner. Føler forelskelsefølelsen når man blir eldre er litt mer rolig, balansert og heller mer mot kjærlighet, at man er veldig glad i noen. Og det er vel ikke dårligere? :) Sånn rus-forelskelse er det ikke alle som opplever, og det blir uansett mindre av med årene.

Anonymous poster hash: 37b0c...3bb
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hadde det akkurat slik for to mnd sidan. Eg konkluderte med at forelsking er anleis når ein har passert 30 år. Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...