Gjest Anonym nå Skrevet 21. april 2004 #1 Del Skrevet 21. april 2004 Til dere som har tatt silikon. Har dere fått følelsen tilbake? Evt. når fikk dere følelsen tilbake? Jeg tok en brystforstørrelse for ca. 1/2 år tilbake og har enda ikke fått følelsen tilbake. Begynner å bli litt engstelig jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 21. april 2004 #2 Del Skrevet 21. april 2004 Er litt over ett år siden min operasjon, og følelsen er fremdeles ikke 100%. Men jeg blir bedre, litt etter litt. Føler det går fremover, men saaaaakte. Har merket forskjell særlig i brystvortene det siste halve året, de har blitt mye bedre. Fremdeles er jeg nummen på undersiden av brystene. Ting tar tid, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 21. april 2004 #3 Del Skrevet 21. april 2004 Jepp, har fått følelsen tilbake, og mye mere følelse nå enn før jeg oppererte meg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thara31 Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har også fått følelsen tilbake i mine :-) Ha en strålende vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 22. april 2004 #5 Del Skrevet 22. april 2004 heihei! Ble operert for ca halvannet år siden. Synes det er nesten tilbake til normalen nå. Bare den ene brystvorta er fortsatt litt sår. Men som de sa på klinikken så tar det tid. Er kjempefornøyd og angrer ikke på at jeg opererte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lyseblå* Skrevet 22. april 2004 #6 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Jeg opererte inn silikon for snart 4 mnd. siden og har lurt på akkurat det samme som deg. Jeg har heller ikke fått tilbake følsen i brystene og da mener jeg ikke brystvortene, men hele undersiden av brystene. Synes det er blitt mye bedre, men jeg håper jo at jeg får igjen følelsen. Du må huske på at de har jo kuttet av mye nerver så det tar tid før det retter seg opp igjen. Uansett så er jeg kjempefornøyd og kan i år glede meg til bikinisesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. april 2004 #7 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har det på samme måte som *lyseblå*, -ikke følelse på undersiden. Men det kommer vel....??? Det er nå 5 måneder siden jeg opererte og jeg er kjempefornøyd. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne bruke bh med spiler før etter 6 mnd, så nå begynner jeg å bli klar for å shoppe nytt undertøy ...og ikke minst ny bikini ...men jeg synes det fortsatt er ubehagelig, nesten vondt, hvis jeg får sterkt trykk mot brystene. Er det normalt og hvor lenge vil jeg ha det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 22. april 2004 #8 Del Skrevet 22. april 2004 En mager trøst at dere har det som meg :-? Jeg ble operert for ca. 4 mnd siden og har ikke følelse i brystvortene eller på undersiden. Selv om det er litt ubehagelig har jeg egentlig tenkt at det tar tid og at det vil komme etterhvert. Jeg håper ivertfall det... Ha en struttende fin vår og sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå