Magnifique Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Hei! Akkurat nå har jeg en skadet due i hagen. Det ser ut til at vingen er vond. Jeg har lyst til å hjelpe den, men vet ikke helt hvem jeg skal kontakte. Kan jeg kontakte Dyrebeskyttelsen? Synes så synd på den.
Gjest HappyWaffle Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 du kan nok det ja å om de ikke vil hjelpe så veit de kanskje om noen som vil får så vondt for sånne stakkars små. passer du på så den ikke blir tatt av katt?
Magnifique Skrevet 9. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2013 Hei! Ja, huff. Helt enig! Får virkelig vondt av dyr som ikke har det bra. Ja, nå sitter jeg på hverandaen. Skal se etter katter! Har prøvd å måte den med litt brød, men den spiste ikke stort. Men er det best å ringe?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 åå stakkar liten. fortell oss hvordan det gikk:) Anonymous poster hash: 67e79...130
MalloryK Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Ta den med til dyrlege. Hvis det er mulig, så hjelper de den. Hvis ikke blir den avlivet humant. Så fyller du ut et skjema fra mattilsynet, Du betaler ingenting
Magnifique Skrevet 9. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2013 Hei! Ringte Dyrebeskyttelsen og fikk nr til 2 organisasjoner/foreninger som hjalp skadete fugler. Ringte en av dem, og kom i kontakt med noen som ønsket og hjelpe. Fikk fanget fuglen og la den i en pappeske. Deretter dro jeg og møtte vedkommende, som undersøkte den. Vingene var ikke skadet, men den var så mager at den ikke klarte å fly. Men den skulle få medisin og mat, også får vi håpe den klarer seg! Fikk også beskjed at den mest sannsynlig ville bli avlivet, hvis jeg tok den med til dyrelegen. (De hadde ikke nok ressurser til å ta vare på den).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå