AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/skj%C3%B8rt/only-589/momy-ww-skirt-589716-14/ Jeg har dette skjørtet, og har lyst til å bruke det enda litt mer enn jeg gjør. Som oftest kombinerer jeg det med bare ben og en laidback t-skjorte. Men nå som vi går mot høsten, kan dette bli litt kaldt. Og det er her jeg stopper opp. Hva kan jeg kombinere det med utover? En t-skjorte og cardigan øverst, er det ok? Hva med strømper og hvilke type sko? Ellers andre ideer dere får når dere ser skjørtet? Jeg vil SÅ gjerne se bra ut i dette -uten å være for pyntet. Er 23 og student om det er relevant Anonymous poster hash: 9740c...00b
Kladd Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Akkurat sånn type skjørt jeg er på utkikk etter! De passer jo til alt! Jeg bruker et lignende i grått med strømper under (sorte eller burgunder feks) med ballerina, converse, boots eller ankelstøvletter. Over har jeg alt mulig; bluser, t-skjorter, strikkegenser, cardigan, blazer, skjorter... Varierer på om jeg har overdelen nede i skjøret eller hengende over. Slike skjørt er perfekte, for de kan enkelt både pyntes (fin bluse, høye hæler) og brukes til hverdags (lave sko, t-skjorte og strikkejakke). Jeg brukte ofte den type skjørt mens jeg studerte, og gjør det fortsatt. Åååh, nå fikk jeg lyst til å kjøpe det!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Hvordan type strømper bruker du da? Gjennomsiktige, tette, evt. hvor tykke? Jeg har ikke converse, men kan andre flate sko brukes for eksempel? Kjøp det da vel! Det er nydelig på. Anonymous poster hash: 9740c...00b
Kladd Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Hvordan type strømper bruker du da? Gjennomsiktige, tette, evt. hvor tykke? Jeg har ikke converse, men kan andre flate sko brukes for eksempel? Kjøp det da vel! Det er nydelig på. Anonymous poster hash: 9740c...00b Lurer bare på om xs blir litt knapt. Får vurdere det! Jeg bruker strømper etter været: er det varmt ute bruker jeg tynne sorte (vet ikke helt hvor mange den., men kanskje 10-15?). Jeg synes kanskje det er finest med rundt 40. Er det kaldt velger jeg heller ullstrømper med struktur (er ikke så glad i strømper med den. 100 og sånt, men det er jo en smakssak). Bare pass på at strømpene ikke er for glatte - da sklir skjørtet fort oppover! Andre lave sko funker også, nevnte bare converse som eksempel. Bruker andre tøysko og skinnsko også. I enkelte hverdagssko synes jeg det er finest med et par fine sokker i tillegg, men jeg vet ikke om det er "riktig". Jeg bruker slike skjørt på samme måte som bukser egentlig! Bare passer på utrigninga og unngår helt kroppsnære overdeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå