Gå til innhold

Det derre kaloriregnskapet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvor mange kalorier jeg skal ha i meg hver dag. Om jeg trener eller ikke.

Men i dag vet jeg at jeg vil bikke over med 4-500 kalorier. Ikke mye, men ganske så feil kalorier. Må jo ha med seg fest og moro også. Rekker ikke trene. Hurramegrundtdag i dag.

Men har vært 1-200 kalorier underskudd de to siste dagene. Hvor tett opptil hverandre må disse overskudd/underskuddagene ligge hverandre, for at det skal funke?

Går nok på en smell i morgen også. Mer moro. Men rekker i det minste å trene først (om jeg lever i morgen tidlig).

Jeg prøver å kjøre en litt stram linje her akkurat nå, men nekter å avskrive festivitasene. Begrenser alkoholinntaket noe, men maten skal jeg ha.

Anonymous poster hash: 375e7...36d
Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Kos deg på festival!

AnonymBruker
Skrevet

Du tenker ikke helt sunt...

Anonymous poster hash: ff5fe...8be

• Liker 3
Skrevet

Bare tenk gjennomsnitt i løpet av en uke :) Og dessuten vil du sikkert røre litt ekstra mye på deg på festen :) Kos deg!! Du blir ikke tykk av to kosedager :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare tenk gjennomsnitt i løpet av en uke :) Og dessuten vil du sikkert røre litt ekstra mye på deg på festen :) Kos deg!! Du blir ikke tykk av to kosedager :)

En ukes gjennomsnitt blir bra ;) Takk

Slapp av AB over her. Jeg lever sunt og er ganske avslappa til dette med kalorier. Aldri slanka meg i hele mitt liv, og ikke slanker jeg meg nå heller. Jeg prøver bare å bli bevisst mitt matinntak og kaloriforbruk ;) Så kjører en litt stram linje nå ved å sjekke kalorier på alt jeg spiser. Da blir det enklere for meg å holde en stabil og sunn vekt med min BMI på 23 ;) Og jeg vil se hva et så jevnt og riktig kaloriinntak gjør for kropp og energi.

Anonymous poster hash: 375e7...36d

Skrevet

Skal jeg på noe utskeielser, så sparer jeg gjerne litt i dagene før og etter. Og så prøver jeg å ikke gå amokk med nattmat etterpå, eller snacks i løpet av kvelden :) Det er ofte der fellen ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...