AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Jeg vet hvor mange kalorier jeg skal ha i meg hver dag. Om jeg trener eller ikke. Men i dag vet jeg at jeg vil bikke over med 4-500 kalorier. Ikke mye, men ganske så feil kalorier. Må jo ha med seg fest og moro også. Rekker ikke trene. Hurramegrundtdag i dag. Men har vært 1-200 kalorier underskudd de to siste dagene. Hvor tett opptil hverandre må disse overskudd/underskuddagene ligge hverandre, for at det skal funke? Går nok på en smell i morgen også. Mer moro. Men rekker i det minste å trene først (om jeg lever i morgen tidlig). Jeg prøver å kjøre en litt stram linje her akkurat nå, men nekter å avskrive festivitasene. Begrenser alkoholinntaket noe, men maten skal jeg ha. Anonymous poster hash: 375e7...36d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Du tenker ikke helt sunt... Anonymous poster hash: ff5fe...8be 3
Jade Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Bare tenk gjennomsnitt i løpet av en uke Og dessuten vil du sikkert røre litt ekstra mye på deg på festen Kos deg!! Du blir ikke tykk av to kosedager
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Bare tenk gjennomsnitt i løpet av en uke Og dessuten vil du sikkert røre litt ekstra mye på deg på festen Kos deg!! Du blir ikke tykk av to kosedager En ukes gjennomsnitt blir bra Takk Slapp av AB over her. Jeg lever sunt og er ganske avslappa til dette med kalorier. Aldri slanka meg i hele mitt liv, og ikke slanker jeg meg nå heller. Jeg prøver bare å bli bevisst mitt matinntak og kaloriforbruk Så kjører en litt stram linje nå ved å sjekke kalorier på alt jeg spiser. Da blir det enklere for meg å holde en stabil og sunn vekt med min BMI på 23 Og jeg vil se hva et så jevnt og riktig kaloriinntak gjør for kropp og energi. Anonymous poster hash: 375e7...36d
Jade Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Skal jeg på noe utskeielser, så sparer jeg gjerne litt i dagene før og etter. Og så prøver jeg å ikke gå amokk med nattmat etterpå, eller snacks i løpet av kvelden Det er ofte der fellen ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå