Gå til innhold

Hva får en mann til å kutte kontakten på dagen, bare sånn ut av det blå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skrev masse til hverandre en god stund, to tre uker ca.

Så ble det stille. På dagen så og si.

Jeg merket at noe ikke var som det skulle.

Jeg ventet noen dager, han kontaktet meg ikke. Han hadde vært pålogget på face flere ganger så det var ikke det det stod på.

Jeg greide ikke vente mer så jeg sendte melding, og han svarte ganske fort som vanlig og var hyggelig, som han alltid er. Men avsluttet samtalen fordi han måtte sove sa han.

Så ventet jeg en hel uke, hørte ikke et ord fra han. Så sprakk jeg igjen. Sendte melding. Samme greia nå også. Han var hyggelig og snill som alltid men måtte avslutte fordi han skulle sove.

Hva skjer??

Er det avstanden han er redd for? (Vi bor langt unna hverandre)

Da skulle man nå tro at det skremte han fra starten av, men ha skrev jo til meg i flere uker og han var hele tiden fullt klar over hvor jeg bodde.

Kan han ha funnet en annen?

Jeg holder på å bli gal. Jeg er betatt og nesten forelsket, har aldri kjent denne følelsen før! At ved han er så flott!

Skal jeg sprekke denne uka også, og sende melding? Siste jeg sendte nå er 8-9 dager siden.....

Hjelp me people..imgoing crazy=p

Anonymous poster hash: 9a82f...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nesten det samme for min del, jeg prata kjempe mye med en jente fra Bergen, samtalen gikk i et døgnet rundt. Plutselig ble hun helt stille, jeg sendte melding og hørte litt om hun egentlig var interessert. Viser seg at hun egentlig ikke var det, så da ble det så vi egentlig bare stoppet.

Var jo ikke sånn kjempe kult å høre det, men jeg trodde jo hun var like betatt som jeg var, men nå i etterkant er det jo greit å få det avklart, så jeg slipper å sitte å vente :)

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke sende en tredje mld når han helt tydelig avviser deg. Hvem vet hvorfor,men du vil vel ikke ha en dritt som ikke kan være voksen nok til å fortelle deg rett ut at han ikke er interessert uansett!

Skrevet

Han gikk lei og har tenkt på det lenge å kutte ut, men fortsatte i tilfelle han tok feil. Så sa det stopp, han har ikke mer å gi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg spørre han?

Om hva som gjorde at han ikke ville snakke med meg mer?

Kommer jo til å gå rundt og lure hvis ikke..

Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en smule åpenbart..

Anonymous poster hash: 1a1f2...4e3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en smule åpenbart..

Det kan jo være flere grunner til at han ikke vil ha kontakt med meg da.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være flere grunner til at han ikke vil ha kontakt med meg da.

Ts

Sannsynligvis. Uansett er resultatet det samme, er det ikke?

Skrevet

Hvis dere er voksne mennesker spør du da vel bare??

Skrevet

Var nesten det samme for min del, jeg prata kjempe mye med en jente fra Bergen, samtalen gikk i et døgnet rundt. Plutselig ble hun helt stille, jeg sendte melding og hørte litt om hun egentlig var interessert. Viser seg at hun egentlig ikke var det, så da ble det så vi egentlig bare stoppet.

Var jo ikke sånn kjempe kult å høre det, men jeg trodde jo hun var like betatt som jeg var, men nå i etterkant er det jo greit å få det avklart, så jeg slipper å sitte å vente :)

Møttes dere da? Eller ble du betatt av å chatte?

Skrevet

Jeg syns du kan spørre han om hva som egentlig har skjedd, så slipper du å sitte der å lure.

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke betatt av noen jeg ikke har møtt vel? Hallo..

Ja jeg møtte han.

Og til derr andre takk for at dere får meg tilå føle meg dum som et brød.

Dere har nok kke vært skikkelig forelsket i et menneske du i tillegg beundrer og faktisk ser opp til. Ellers så virker dere bare blottet for evnen til å sette dere i andres situasjon.

Da hadde dere nok forstått meg bedre.

Spar meg for spydighetene. Men takk for at dere tok dere bryet å svare likevel;-)

For å være litt saklig igjen. Ja jeg tar hintet men tror jeg kommer til å høre med han hva som skjedde. Vet resultatet er det samme, han vil ikke ha meg, men hadde vært fint å visst hva grunnen egentlig er.

Hilsen TS.

Skrevet

Vi møttes aldri desverre, ble mye prating over sms/fb/snapchat først, og så begynte vi å ringe hver kveld :)

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke betatt av noen jeg ikke har møtt vel? Hallo..

Ja jeg møtte han.

Og til derr andre takk for at dere får meg tilå føle meg dum som et brød.

Dere har nok kke vært skikkelig forelsket i et menneske du i tillegg beundrer og faktisk ser opp til. Ellers så virker dere bare blottet for evnen til å sette dere i andres situasjon.

Da hadde dere nok forstått meg bedre.

Spar meg for spydighetene. Men takk for at dere tok dere bryet å svare likevel;-)

For å være litt saklig igjen. Ja jeg tar hintet men tror jeg kommer til å høre med han hva som skjedde. Vet resultatet er det samme, han vil ikke ha meg, men hadde vært fint å visst hva grunnen egentlig er.

Hilsen TS.

Jeg har da vært forelsket mange ganger før og har også opplevd det du gjør nå :)

Det var ikke helt det samme, men en fyr jeg datet et par måneder og som plutselig ble helt stille. Jeg klarte ikke la være å sende han mld å spørre hva som skjedde og han var såpass at han svarte da heldigvis. Han hadde stoppet å svare på mld mine osv fordi han rett og slett ikke var intressert mer og han følte vi var for forskjellige.. han ga aldri noe uttrykk for det de siste gangene vi var sammen før stillheten kom, så det var noe han tydeligvis hadde tenkt på, men han ga det vel noen siste forsøk. Også turte han vel rett og slett ikke å si det ansikt til ansikt. I mitt tilfelle var det ingen annen dame osv fordi vi hadde én felles venn som bekreftet det.. etter et par måneder møtte jeg en ny fyr, og det fikk han forrige greie på via vår felles venn og da skal var han plutselig superinteressert igjen...... sendte meg meldinger i hytt og pine og ville date på nytt og alt mulig. Det var litt kleint..

Bare send han en melding å spør du, men får du ikke svar da så ville jeg nok latt det ligge og gått videre. Det kommer alltids en ny:)

Anonymous poster hash: cbd10...94a

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes aldri desverre, ble mye prating over sms/fb/snapchat først, og så begynte vi å ringe hver kveld :)

Hvem er du?

Ikke svar for meg er du snill.

-TS

Skrevet

Hvem er du?

Ikke svar for meg er du snill.

-TS

Der har du rekka med innlegg - det var ikke deg som ble svart for, det var en annen som fortalte om sin erfaring også.

Har du sendt melding og spurt? Det er kanskje det greieste? Å bare spørre på en grei måte om han er interessert i videre kontakt?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er du fra? :)

Anonymous poster hash: 67ab7...30e

Skrevet

Jeg ville nok sendt en mail og spurt om alt var bra med han. At du har merket at han har blitt så stille og at du derfor lurer på om det er skjedd ting i livet hans som gjør at han ikke er så sosial for tiden, eller at han har mistet litt interessen for å ha videre kontakt. Forklar det på en slik måte at han forstår du bare lurer, og ikke blir sint eller noe hvis han ikke lenger har interesse for deg. Men si også at du liker han veldig godt og kunne tenke deg å fortsette å bli kjent med han.

Det kan være 100 årsaker til at han ikke er like aktiv mot deg som han var før, og eneste måten du finner ut av det er å spørre. Å automatisk tenke at han er en dust som ikke er verdt din tid (slik som noen mener i denne tråden) blir bare for dumt. De fleste har gode og dårlige perioder i livet hvor de er mer på eller av med kontakt med omverdenen.

Skrevet

Kan være:

-At han mener avstanden blir for stor til at det kan bli noe mer..

-At han gikk lei

-At han har personlige problemer som f.eks. gjør at han ikke vil ha noe kontakt eller innlede et forhold akkurat nå.

-At han har funnet en annen han prioriterer foran deg

-At han er en player (da er sannsynligheten stor for at han dukker opp igjen senere...desverre)

Selvsagt burde han være mann nok til å gi deg en skikkelig forklaring.Slik oppførsel er uhørt men desverre ganske vanlig..

Send ham melding du:) Skjønner at du blir gal av å lure på det,men enkelte er bare sånn :(

Skrevet

Slik oppførsel er uhørt men desverre ganske vanlig..

Men har dere tenkt på at det kanskje er vanlig fordi vi legger mer i noe enn det de gjør? Både på godt å vondt? Altså når de viser oss oppmerksomhet så romantiserer vi det hele og skaper en ide om at de har en større interesse for oss enn de egentlig har, og så når de ikke vier oss oppmerksomhet så blir det liksom dobbelt opp fordi vi har bygd opp en ide om stor interesse fra før av?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...