AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Min hobby er og gå på tur. Hvor mange dager bruker jeg på og gå så langt?Anonymous poster hash: cb0a8...39c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Tja, det er drøyt 2300 kilometer om du følger bilveier. I luftlinje er det 170 mil, men du kan naturlig nok ikke følge luftlinjen (ei heller følger du bilvei hele veien). De som sykler bruker ofte en måneds tid. Du ville brukt en god del måneder til fots.Anonymous poster hash: 22a74...e84
Gjest Gresshoppesang Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Rundt to måneder dersom du går ca fire mil pr dag?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Rundt to måneder dersom du går ca fire mil pr dag? Ja det tror jeg:-)Anonymous poster hash: cb0a8...39c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Åh, så gøy Tenk for en opplevelse! Om du klarer det, står det virkelig respekt av deg. Jeg har kjempelyst til å gjøre det samme, bare på hesteryggen Anonymous poster hash: 2ac9d...f9e
Gjest Ironically me Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Har hørt om noen som har delt opp turen i etapper over 2-3 sommerferier.
skreppamedleppa Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Den raskeste som har godt Norge på langs brukte 55 døgn, noen bruker 80 dager fra Lindesnes til Nordkapp andre igjen et år , men jeg vil anslå de fleste bruker 3-4 måneder. Det kommer an på hvilken rute du har tenkt å følge, hvor fort du ønsker å gå, hvilken form du er i og hvordan du eventuelt har tenkt til å dele opp dagsetappene. Her kan du lese litt mer om andre tøffinger som har tatt Lindesnes-Nordkapp turen http://norgepaalangs.info./ selv om det er litt forskjell på Lindesnes og Kristiansand gir det deg kanskje en pekepinn likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå