Arkivskap Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Sender dere bryllupsbilde til avisen? Hvorfor eller hvorfor ikke? Vi har ikke gjort det enda, er i tvil om vi skal gidde.
MissEi Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Vi sendte inn når vi ble forlover, de eldre synes det var kjempe koselig 1
Gjest Kiara! Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Hos oss sto fotografen plutselig ute på døra FØR vielsen, så det ble tatt der og da uten at jeg rakk å tenke noe særlig over det hele. Ordnet seg selv, når det kommer til avisen der mannen min kommer fra sendte vi inn samme bilde. Hyggelig for de der borte å ha sett oss også. Hvorfor er først og fremst fordi vi fikk så fine gaver fra naboer og familievenner der borte, og at det er mange der som er gledet seg sammen med oss uten å være sammen med oss på den dagen av familie og andre. Koselig for svigerfar å høre fra pleierne sine at de har sett oss i avisen og slikt, alle slike ting er gull verdt. Send inn et lite bilde Arkivskap, en hilsen til alle som er glade på deres vegne. Det er bare hyggelig, selv om det fort kan bli mer oppmerksomhet enn man tror. 1
Amens Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Vi havna i BA fordi jeg lastet opp bildet vårt til "Meg og Deg" seksjonen på hjemmesiden deres. Jeg trodde IKKE det skulle få en halv side i avisen noen uker senere. Må ha vært eneste bildet de kunne fylle den halvsiden med den dagen. 1
Arkivskap Skrevet 9. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2013 Var et poeng at pleierne kan si til svigerfaren din at de så dere i avisen. Kanskje greit at noen får noe positivt å snakke om. Tror det blir at jeg sender inn i kveld, hvis mannen er enig.
Blådiamant Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Mamma sa at det vanligvis er fotografen som tar bildene som sender inn til lokalavisa? Er dette vanlig eller tar mamma helt feil?
meta2 Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Fotografen sendte inn bilde etter at vi hadde giftet oss.
CathFoto Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Det er vanlig at fotografen gjør det OM brudeparet ønsker det. Vet ikke hva vi gjør ennå, men vi skal i allefall ikke annonsere noe i forkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå