AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Ja, jeg holder altså på å klikke for å si det mildt!! Når ikke det funker å google prøver jeg meg her, går ikke det heller gir jeg opp...da får det bare være Samboeren min har et kryssordblad, lette kryssord skal det liksom være...men den ene oppgaven er alt annet enn det, eller så er vi begge bare helt håpløse. Det er en kryssordlabyrint med noen gule ruter, bokstavene i disse skal danne et ord. I følge det teite bladet skal dritten bli til 1 ord, men jeg har googla meg blå uten hell. Er også bra sikker på at bokstavene er riktige. Samboeren min skrev ned alle bokstavene i de gule rutene og det var da helvete begynte. Hun skulle danne et ord ut av dette, men fant det ikke. Kryssord gal som jeg er så tenkte jeg at det ikke kunne være så vanskelig...kjøss meg langt inn i stjerna!! Er det noen her som er gode på ord? Bokstavene vi sitter med, som skal danne dette forbanna ordet, er som følger: BOLIGHEISOMMAA Vi trodde det hadde noe med bolig å gjøre, men fant ikke noe passende ord. ANYONE?? Bladet heter Kryss i taket, om det er til hjelp.. Hadde blitt så glad om noen kunne hjelpe, samboeren min har for lengst gitt opp å lagt det fra seg...men jeg får det ikke ut av systemet Anonymous poster hash: ca727...297
Gjest Galactica Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Du kan søke etter nettsider som genererer anagrammer.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Ja, var innom noen slike, men ingen hadde noe ord å komme med Æsj, blir så irritert når jeg ikke får til noe som skal være så enkelt Anonymous poster hash: 5008d...7af
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Garantert noe som er feil der. Sikker på at det bare skal bli ett ord? Jeg tør vedde skjorta mi på at ordet egentlig skal være SOMMERBOLIGER, og at dere har feil bokstaver der dere har H, A og A Anonymous poster hash: 0491b...518
Gjest Vix1 Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Boligheisomma Bolighai/bolighaisommer? Hehe. Tror dere må ha feil bokstaver, er ingen ord i ordboka med den bokstavkombinasjonen såvidt jeg ser. Med mindre noen andre klarer å sette sammen noe lurt av ordene under. ammosiehgiloba ommshaglaibieo heis bolig Bomme Mose Glob Gosh Glomma Iglo Alibi Lomme Glem Ego Limbo Bagel Lei Homo
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 (endret) Kom ikke her og si at "Kryss i taket" er et teit blad. Det er et friskt pust, det morsomste jeg har vært borti hittil . Hvilket nummer av bladet er det? Jeg sitter her med nr. 6 og 7 fra i år. Ordet du leter etter, står ikke i dem. Samboeren din har gjort noen feil inni her, for ordet skal leses rett frem og bokstavene fylles ut i feltet nederst på siden. PS. Jeg ser nå at "Kryss i taket" har en variant som heter "Lette kryss". Det er vel det dere har. Jeg har ikke kjøpt dette bladet, men jeg vil tro at prinsippet med utfylling av ordlabyrinten er det samme som i det jeg har. Endret 9. august 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Hehe ja, jeg må nok innse at vi har gjort noe feil...vanligvis er jeg god på kryssord, men her har jeg nok bomma litt. Samboeren min ba om hjelp og jeg gikk over og retta det jeg så var feil, men trodde jo retsen stemte, det virka jo så logisk Kom ikke her og si at "Kryss i taket" er et teit blad. Det er et friskt pust, det morsomste jeg har vært borti hittil . Hvilket nummer av bladet er det? Jeg sitter her med nr. 6 og 7 fra i år. Ordet du leter etter, står ikke i dem. Samboeren din har gjort noen feil inni her, for ordet skal leses rett frem og bokstavene fylles ut i feltet nederst på siden. Hehe, jeg ELSKER slike blader og bøker, men alt er teit når jeg ikke får det til Er nr. 7 fra i år Trodde også det skulle leses rett frem, derfor vi trodde det hadde med bolig å gjøre...men så begynte vi å vri å vende på bokstaver og da ble det bare tull Må nok bare innse at her har vi vært litt for kjappe...eller, jeg må innrømme at jeg var litt for eplekjekk som trodde jeg hadde klart å rette på feilene, svarte søren også...jeg som skulle imponere dama Anonymous poster hash: 5008d...7af
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Hehe ja, jeg må nok innse at vi har gjort noe feil...vanligvis er jeg god på kryssord, men her har jeg nok bomma litt. Samboeren min ba om hjelp og jeg gikk over og retta det jeg så var feil, men trodde jo retsen stemte, det virka jo så logisk Hehe, jeg ELSKER slike blader og bøker, men alt er teit når jeg ikke får det til Er nr. 7 fra i år Trodde også det skulle leses rett frem, derfor vi trodde det hadde med bolig å gjøre...men så begynte vi å vri å vende på bokstaver og da ble det bare tull Må nok bare innse at her har vi vært litt for kjappe...eller, jeg må innrømme at jeg var litt for eplekjekk som trodde jeg hadde klart å rette på feilene, svarte søren også...jeg som skulle imponere dama Anonymous poster hash: 5008d...7af Mannfolk altså! Du er nå søt
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Hehe stupte inn å prøvde finne feilen, fant en til...men likevel gir det ingen mening, bolighaisommer...er vel ingenting som heter det?! Blir nesten flau over meg selv som ikke klarer noe som skal være så enkelt, men jeg kan jo late som om hjernen min er for avansert til enkle oppgaver Anonymous poster hash: 5008d...7af
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Hehe stupte inn å prøvde finne feilen, fant en til...men likevel gir det ingen mening, bolighaisommer...er vel ingenting som heter det?! Blir nesten flau over meg selv som ikke klarer noe som skal være så enkelt, men jeg kan jo late som om hjernen min er for avansert til enkle oppgaver Anonymous poster hash: 5008d...7af Det kan se riktig ut. Hvis du tenker bolighai-sommer, folk som leier ut hytter og hus til skyhøye priser om sommeren .
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Det kan se riktig ut. Hvis du tenker bolighai-sommer, folk som leier ut hytter og hus til skyhøye priser om sommeren . Du er en engel!! Da bare slår jeg meg til ro med det slik at jeg får gjort noe fornuftig, tusen takk! Anonymous poster hash: 5008d...7af
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Du er en engel!! Da bare slår jeg meg til ro med det slik at jeg får gjort noe fornuftig, tusen takk! Anonymous poster hash: 5008d...7af Koselig å kunne være til hjelp. Lykke til med resten av bladet . Bare spør igjen hvis det skulle være noe du/dere står fast på .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå