Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi akkurat kommet fra timebesøk hos Dr. Holst på Omnia.

Vi fikk masse informasjon og i tillegg tok jeg ultralyd og en gu. Mannen min var der i forrige uke og sædprøve som vi også fikk svar på!

Sædprøve var normal, så det var ikke noe galt med han, jeg fikk beskjed om at jeg antageligvis hadde PCO, da jeg er veldig kraftig. (176/115)

Når jeg tok ultralyden ble han overrasket da jeg hadde få cyster og en eggsekk på 19 mm. Han kunne også fortelle at jeg ville få eggløsning i løpet av et par dager:-)

Jeg fikk rekvisasjon på masse blodprøver og de får jeg svar på om 2-3 uker etter jeg har tatt de. Han sa også at han ville sette meg på metformin og pergo etter han hadde sett på resultatene fra blodprøvene.

Vi har prøvd siden jan 2003 og jeg har veldig uregelmessig sykluser som ligger fra 30 til 50 dager!

Alt i alt er jeg ganske fornøyd, og rett før vi gikk sa han at gravid skulle jeg bli enten av meg selv eller med hjelp :-)

smilet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det ordner seg da!!

Syns de er flinke på Omnia klinikken :) Var der for et par dager siden selv..

Lykke til og krysser fingrene for at dette blir den siste EL på 9 mnd :)

Skrevet

Godt å høre at det mest trolig ordner seg for dere.

Krysser fingre for videre prøving :-D

Skrevet

Jeg går også dit, men til den andre legen.

Er super fornøyd!

Kunne ikke vært i bedre hender!

Skrevet

Samme lege som vi hadde. Vi var veldig fornøyd med ham. Han sa det samme til oss som til deg - at jeg skulle bli gravid - og jammen ble jeg det også. Trollmann kanskje :ler: Synd du kanskje har PCO da. Håper det ordner seg for dere. Lykke til videre.

Klem fra hanni

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke for å være ekkel, men overvekt og fruktbarhet er negativt korrelerte, dvs økt vekt medfører redusert fruktbarhet.

Dette er jo et aktuelt tema siden overvekten i den norske befolkning øker og man vil kunne se ulike effekter av dette i årene fremover.

Lykke til med prøvingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...