Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har lest at det er mer skadelig å bleke tennene hos tannlegen enn hjemme. Noen erfaringer? Hvor bestiller man?

Anonymous poster hash: d7b04...638
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette har vi mange tråder på her om du søker det opp. Med bilder og det hele. Fra i sommer.

AnonymBruker
Skrevet

hvor søker man opp tråder? ts

Anonymous poster hash: 646dd...ddd
Skrevet

Jeg har kjøpt hjemmeblekingssett hos tannlegen.

Tok avstøp av tennene oppe og nede, så ble disse avstøpene sendt inn til en tanntekniker eller noe som lagde gommer. Skal straks hente gommene, da får jeg samtidig med blekemiddel. Skal sprøyte middelet oppi gommene og sitte med det et par timer hver kveld en uke.

Det er ganske dyrt, men tør ikke å kødde akkurat med tenna. Tenkte at det kunne bli veldig dyrt på sikt. Ville også høre med tannlegen om dette var greit å gjøre med mine tenner, og om resultatet kom til å bli bra. (Har du synlige fyllinger/kroner så blekes ikke disse, og da blir det mest sannsynlig synlige fargeforskjeller. De anbefaler også å fikse hull og tannstein før du setter i gang.) Det blir forresten dyrest nå første gangen, siden jeg betaler for å få laget disse gommene. Hvis jeg vil bleke tenna igjen om et par år har jeg jo gommene, og det holder å kjøpe blekemiddel.

Men for all del, jeg har lest om folk som bestiller noe blekegreier på Ebay, og blir godt fornøyde.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker SmileLab. Det har funka veldig bra.

Anonymous poster hash: bc24d...87a
AnonymBruker
Skrevet

Crest sine ser jeg STOR forskjell med etter 4 runder a 1 ukes behandling(litt variabelt opphold mellom hver uke), men noe dyre de også.

Kjøpte billig på finn.no nå sist , sikkert noen som selger der ennå.

Anonymous poster hash: ec2d4...617
AnonymBruker
Skrevet

hva med denne tannblekingspennen? ts

Anonymous poster hash: 646dd...ddd

Skrevet

Jeg har brukt Smilelab. Veldig fornøyd med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...