AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Jeg lurer på om noen kunne delt sin historie om hvordan kjæresten har vært etter du har blitt utsatt for voldtekt. Har du blitt behandlet bra og fått støtte, eller har du blitt behandlet dårlig? Nysgjerrig på hvordan dette har påvirket andre, da spesielt med tanke på å bli behandlet dårlig, mangel av støtte osv. Anonymous poster hash: 47028...fff
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Jeg lurer på om noen kunne delt sin historie om hvordan kjæresten har vært etter du har blitt utsatt for voldtekt. Har du blitt behandlet bra og fått støtte, eller har du blitt behandlet dårlig? Nysgjerrig på hvordan dette har påvirket andre, da spesielt med tanke på å bli behandlet dårlig, mangel av støtte osv. Anonymous poster hash: 47028...fff Jeg var ikke sammen med kjæresten min da jeg ble voldtatt, men da jeg fortalte han det var det kun støtte å få. Han har greid å forholde seg til meg seksuelt, og det eneste jeg ikke har blitt "forstått" på er andre følgeplager, som at jeg er mørkredd, og at jeg får en dårlig "vibe" fra enkelte menn, og da må jeg bare bort. Han har uansett vært så støttende han kan, med den informasjonen han har. Hadde han vært noe annet ville jeg gått fra han. Voldtekt er ikke så greit å forstå, men det er så alvorlig at man må bare ta utgangspunkt i at det er sånn som den voldtatte sier det er. Anonymous poster hash: b7b67...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Om jeg hadde vært i et forhold med ei jente, og hun sier i ettertid at hun har blitt voldtatt, ville jeg mest sannsynelig endt forholdet. Noen ting kan man holde for seg selv. Anonymous poster hash: 750ed...c52
AnonymBruker 42 Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Om jeg hadde vært i et forhold med ei jente, og hun sier i ettertid at hun har blitt voldtatt, ville jeg mest sannsynelig endt forholdet. Noen ting kan man holde for seg selv. Anonymous poster hash: 750ed...c52 Jøssses, empatiske sorten skjønner jeg.... Kan være jævlig allright å vite om sånne ting kan jeg si deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15
Blod Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Om jeg hadde vært i et forhold med ei jente, og hun sier i ettertid at hun har blitt voldtatt, ville jeg mest sannsynelig endt forholdet. Noen ting kan man holde for seg selv. Anonymous poster hash: 750ed...c52 Hvorfor? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Jeg ble voldtatt og jeg var i et forhold med en mann.. Det var forholdsvis nytt, det har kanskje mye å si for hans reaksjon, samt at han var utenlandsk og har derfor et litt annerledes kvinnesyn enn nordmenn. Men han sa vel mer eller mindre rett ut at det var min skyld.. Han var over hodet ikke støttende. Han ble sint og rørte meg aldri igjen seksuelt. Han ville alikevel ikke gå fra meg da, han mente han bare trengte tid. Men jeg gikk fra han. Det var den jæveligste tiden i livet mitt. Jeg fant faktisk tilbake til eksen min i denne perioden, og fikk uendelig mye støtte av han.. Vi er fortsatt sammen den dag i dag, men jeg går fortsatt til psykolog for å bearbeide voldtekten og reaksjonen jeg fikk fra han første jeg fortalte det til.. Anonymous poster hash: 8f283...8db
Gjest SweetSunshine Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Jeg ble voldtatt og jeg var i et forhold med en mann.. Det var forholdsvis nytt, det har kanskje mye å si for hans reaksjon, samt at han var utenlandsk og har derfor et litt annerledes kvinnesyn enn nordmenn. Men han sa vel mer eller mindre rett ut at det var min skyld.. Han var over hodet ikke støttende. Han ble sint og rørte meg aldri igjen seksuelt. Han ville alikevel ikke gå fra meg da, han mente han bare trengte tid. Men jeg gikk fra han. Det var den jæveligste tiden i livet mitt. Jeg fant faktisk tilbake til eksen min i denne perioden, og fikk uendelig mye støtte av han.. Vi er fortsatt sammen den dag i dag, men jeg går fortsatt til psykolog for å bearbeide voldtekten og reaksjonen jeg fikk fra han første jeg fortalte det til.. Anonymous poster hash: 8f283...8db Grusomt! Godt du fant tilbake til en som behandler deg bedre
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Jeg ble voldtatt av min eks da jeg og kjæresten hadde en pause, så da jeg fortalte han det, som var dagen etter, så ble han veldig sint, og ville ikke snakke med meg, samtidig som han sa at han var trist over hva som hadde skjedd, men sint også. Hadde jo tross alt møtt eksen... I tiden etter så var han vel støttende, men vi snakket aldri noe særlig om det, tror ingen av oss ville det. De gangene han nevnte det, så sa han det på en ganske nedsettende måte som "ja, den gangen du hadde sex med han vet du", som var veldig sårende. Men en gang han sa det på den måten så sa jeg at han fikk slutte å si det som om det var noe jeg selv ville, jeg følte jo ikke at jeg hadde sex med voldtekstmannen liksom. Og etter det så har vi heller ikke snakket så mye om det, utenom en gang han nevnte det, og sa at han faktisk hadde litt skyldfølelse for hele voldtekten, altså grunnen til det, og mye dårlig samvittighet ang. det... Så det var jo en prosess å bearbeide for oss begge. Anonymous poster hash: 3fb49...6c5
Alvina Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 (endret) Jeg turte ikke fortelle det selv, ringte en venninne og sa at hun ikke fikk si noe. Men hun gjorde det. Jeg ble holdt innesperret i tre døgn, fikk ikke bevege meg, fikk ikke lov å dusje, fikk ikke sove (gå i senga, måtte være på sofaen). Tja, er det mer å si... (han er norsk, siden noen alt har nevnt opprinnelse i denne tråden) Endret 10. august 2013 av Alvina
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 Jeg turte ikke fortelle det selv, ringte en venninne og sa at hun ikke fikk si noe. Men hun gjorde det. Jeg ble holdt innesperret i tre døgn, fikk ikke bevege meg, fikk ikke lov å dusje, fikk ikke sove (gå i senga, måtte være på sofaen). Tja, er det mer å si... (han er norsk, siden noen alt har nevnt opprinnelse i denne tråden) Herlighet så forferdelig!! Det er selvsagt grusomt med voldtekt uansett men dette er jo fihetsberøvelse og psykisk tortut i tillegg.. Hvorfor sa du ingenting?? Håper du har anmeldt svinet- HVA om han gjør dette mot andre om ikke lenge? slike må man jobbe for å sperre inne lengst mulig.. Håper duhar fått hjelp og at det etter forholdene går bra.- Anonymous poster hash: ea508...415 1
Alvina Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Herlighet så forferdelig!! Det er selvsagt grusomt med voldtekt uansett men dette er jo fihetsberøvelse og psykisk tortut i tillegg.. Hvorfor sa du ingenting?? Håper du har anmeldt svinet- HVA om han gjør dette mot andre om ikke lenge? slike må man jobbe for å sperre inne lengst mulig.. Håper duhar fått hjelp og at det etter forholdene går bra.- Anonymous poster hash: ea508...415 Det var samboeren min som holdt meg "fanget" med trusler i tre døgn når han fikk vite det av min venninne. Jeg hadde mistanke om at han ville gi meg skylda og ba henne ikke si noe, men hun gjorde det likevel.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Håper virkelig at du ikke er samboer med han ennå?! Anonymous poster hash: 1ab18...0ba 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå