Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg en brudekjole med litt stort tyllskjørt og stram overdel. Noe ala denne som ligger vedlagt. Har dere tips til brudesalonger jeg burde oppsøke?

Noen som tilfeldigvis vet hva denne kjolen heter? Litt dårlig bilde kanskje, men fikk bare lov å legge inn ett bilde..

Anonymous poster hash: fd55e...0ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ligger ikke noe bilde der...

Anonymous poster hash: 329ef...dd9
Skrevet

Legg med bilde, tror jeg vet hvilken tupe kjole du tenker på :) ville selv ha slik men prøve den på å så ut som jeg veide over100 kg.. Så ble ikke en slik kjole jeg så for meg:p

Skrevet

Litt sånn typisk prinsesse-kjole du tenker på med sweetheart? Vil tro de har det i de fleste brudehusene? Se på finn om du ser noen, og så ser du på de ulike merkene som pronovinas, mori lee, maggie sotteri, enzoani.

AnonymBruker
Skrevet

Legg med bilde, tror jeg vet hvilken tupe kjole du tenker på :) ville selv ha slik men prøve den på å så ut som jeg veide over100 kg.. Så ble ikke en slik kjole jeg så for meg:p

Merkelig ang bilde. La med bilde isted.. Hehe.

Jeg har prøvd ballkjole i slik som jeg beskrev såvidt øverst, så jeg vet at jeg passer den type fasong :)

AnonymBruker
Skrevet

Litt sånn typisk prinsesse-kjole du tenker på med sweetheart? Vil tro de har det i de fleste brudehusene? Se på finn om du ser noen, og så ser du på de ulike merkene som pronovinas, mori lee, maggie sotteri, enzoani.

Ja, litt sånn :-) Trenger ikke være sweetheart :-)

Skal sjekke ut de merkene, takk skal du ha! :-)

Skrevet

San Patrick har også sånne kjoler

Skrevet

San Patrick har også sånne kjoler

Takk, skal sjekke de ut!! :-)

Skrevet

Mori Lee har utrolig mange fine kjoler. Og ikke mange som har de heller.

Skrevet

Jeg har forresten en Mori Lee ca den typen du etterlyser;-) Så sjekk ut Mori Lee ja:-)

Skrevet

Mori Lee har utrolig mange fine kjoler. Og ikke mange som har de heller.

Jeg har forresten en Mori Lee ca den typen du etterlyser;-) Så sjekk ut Mori Lee ja:-)

Moro Lee hadde kjempemange fine!!!!! :-D

Nærmeste salong som har disse var ikke så veldig langt unna heller. :-)

• Liker 1
Skrevet

Maggie Sottero har utrolig mange vakre kjoler av den typen, romantiske, feminine og elegante. sjekk kolleksjonen!

Anonymous poster hash: 4f3e3...0bc
Skrevet

Maggie Sottero har utrolig mange vakre kjoler av den typen, romantiske, feminine og elegante. sjekk kolleksjonen!

Anonymous poster hash: 4f3e3...0bc

Takk! Det skal jeg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...