Gå til innhold

Trenger sminketips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er jeg inne i detalj-verdenen. Håper noen kan hjelpe meg. Jeg skulle gjerne hatt tips om en mascara som sitter godt og som er lett å bruke og ser bra ut. En sånn mascara som alle reklamene lover at de er... Jeg så en tråd tidligere om Kanebo 38 grader, men jeg synes ikke den sitter fint på meg.

Og så: Deodorant: En som holder hele dagen, og som ikke setter merker på huden. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja? ANYONE!!!! Jeg lurer også på dette.... ;-)

Skrevet

Nå er jeg ingen ekspert, men synes Sterilan Crystal er god som deodorant. Den skal ikke lage flekker, men tror det er litt avhengig av kroppskjemi også :wink: Og jeg er tørr og velduftende hele dagen asså :kul: *Kaster på håret i ekte reklamefilmfashion*

Når det gjelder Mascara, bruker jeg Double Extension fra L'Oréal(for et vanskelig navn å skrive), og er veldig fornøyd med den. Eneste er at du må være veldig nøye med å dekke det hvite(sånn "base" som er meeeeeget bra for vippene ;) ) du klasser på med fargen du tar på etterpå. Kan sikkert bli litt klumpete hvis du ikke er litt forsiktig, men jeg har aldri opplevd det. Og så er jeg ikke 100% sikker på at den finnes i vannfast da...Det trengs kanskje :ler:

Tror egentlig du kan få mer hjelp på en skjønnhetssalong eller et parfymeri.

Skrevet

Lancome har en som heter Amplicils (vet ikke om det skrives slik), den bruker jeg til daglig og den sitter kjempebra og former vippene fint - tåler tilogmed litt tårer.

Jeg ble anbefalt av en venninne å bruke Yerka i en ukes tid før bryllupet. Det skal forhindre at man svetter. Smøres vist på om kvelden og skal ikke vaskes med såpe morgenen etter?? Kan brukes p bena under armene osv. Har ikke prøvd det enda, men tenkte jeg skulle prøve det ut før brylupet. Vil helst slippe hvite flekker og deo som ikke tørker ordentlig når jeg skal ha ermløs kjole

Skrevet

Yerka er superbra! Det får man kjøpt på Vita butikkene.

PS: Anbefaler å prøve det noen ganger før bryllupet! Det svir skikkelig, men funker veldig godt på meg hvertfall.

Jeg vasker meg alltid på morgenen med såpe som vanlig, og jeg bruker deodorant i tillegg, selv om at det står man ikke skal gjøre noen av delene, men det fungerer da likevel!

Skrevet

Definitivt yerka før bryllupet! Jeg syns ikke det svir noe jeg da (men det klør unektelig litt med en gang). Ville også brukt det noen uker før bryllupet, om ikke annet for å se hvordan det virker.

Skrevet

Jeg vil bare si en ting:

:kghjerte:

Skrevet

Min ikke-vannfaste mascara fra Body Shop tåler en del tårer (overlevde begravelse og flere minnestunder nå nylig).

Kan ikke gni da, men det skal dere vel ikke gjøre likevel.

Skrevet

Selv er jeg veldig godt fornøyd med Estée Lauders Illusionist Mascara. Den er ikke vannfast, men tåler en tåre eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...