Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg virkelig så jævlig sjalu hvis du sjekker opp instagram til strandløvene!

I første omgang syntes jeg det var spennende å se hvor hun egentlig var, men det var ikke gøy att dama plutselig dukket opp på instagramen demmes! 1. gang tenkte jeg att det var kult att de ga henne spalte plass! men så dukket hun opp igjen uke 2. Syntes ikke dette var noe kult, særlig da ikke noen av de 3 venninene var med på bildene! Og dagen før hun kom hjem (lang reise) Sa hun klart ifra att hun måtte til legen for antibiotika, som hun mente var for urinveisinnfekson:) Det freaket meg da ut!

Er jeg virkelig så skada, hvorfor begynte jeg å tvile på att hun var min? hvorfor ble jeg lei meg?

Anonymous poster hash: 0dc3b...c95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dafuq did I just read?

Anonymous poster hash: 19287...7f6
  • Liker 10
Skrevet

Hei!

Hvorfor var ikke venninnene hennes med på bildene?

Du skriver "...antibiotika som hun mente var for urinveisinfeksjon" Hun mente?? Hva betyr dette?

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter

Det fikk jeg ikke noe svar på! uansett, så konfronterte jeg henne med dette. Hun ble drit sur og er eks nå:P Hun mente da att jeg stalket henne og ikke stolte på henne. Skjønner ikke det. Syns da var helt på sin plass og si ifra att samboern ikke synes dette var grei! Eller er jeg helt bak mål...??

Vennine gjorde sikkert noe annet mens de festet og hadde det gøy;)

Skrevet

I think I speak for all of us when I say : Huh???!?!

• Liker 6
Gjest RihannaNavy
Skrevet

Skjønte ikke bæret av det der, jeg... Prøv å les innlegget ditt ts, det er veldig forvirrende

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål er?

Er dama di i syden og du ser på instagram hvor hun er. Er det å være sjalu og stalke?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ts her!

Dama var i syden! og jeg sjekket instagram til venninen hennes! da dukket hun opp på instagram knt. til strandguttene. Bare hun.. Hun arresterte meg noe jævlig på stalking og att det fikset hun ikke... Og på vei hjem måtte hun til legen for antibiotika! Det freaket meg ut... sorry får ikke sagt det annerledes;) hehe

AnonymBruker
Skrevet

ts her!

Dama var i syden! og jeg sjekket instagram til venninen hennes! da dukket hun opp på instagram knt. til strandguttene. Bare hun.. Hun arresterte meg noe jævlig på stalking og att det fikset hun ikke... Og på vei hjem måtte hun til legen for antibiotika! Det freaket meg ut... sorry får ikke sagt det annerledes;) hehe

Men hva er spørsmålet/poenget? Hva har det å si at noen andre har tatt bilder av henne og lagt ut på instagram så lenge hun ikke har noe i mot det selv?

Anonymous poster hash: 2a309...b8a

AnonymBruker
Skrevet

TS

Poenget er att hun mente jeg stalket iogmed jeg så på knt. til folk som bodde der!

Er det virkelig så ille?

konfronterte henne med det att det var kult hun koste seg og hadde det bra! Og hadde ikke noe problemer med det egentlig! men etter 2 uker i syden med 3 single venninner begynte tankene å vandre!

Da hun kom hjem mente hun jeg stalket henne og ikke stolte på henne! Og det ble slutt!

Og hennes antibiotika kommentart,

Fikk tankene til å vandre hemningsløst:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som stalking i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 2a309...b8a
  • Liker 1
Skrevet

Du vet at svært mange jenter får lett urinveisinfeksjon ved å gå rundt med vått badetøy flere dager på rad?

Jeg skjønner du ble usikker og sjalu, men det var vel ikke litt drastisk å gjøre det slutt?

• Liker 2
Gjest ts tråd
Skrevet

Ts!

Helt greit att det er slutt! Og ja det vet jeg! Ja en skal stole på jenta, men da hun var i paradis og jeg satt hjemme, syns jeg det var på sin plass å sjekke litt rundt! stusset egentlig mest på att ingen venninene ble tatt bilder av.

Men jeg ville bare spørre om det er så uvanlig å se på knt.? Synes ikke det var ett stort overtramp:)

Mulig jeg burde vært kald å gitt faan, men du vet en serie hendelser gjør noe med en:)

Skrevet

Ts!

Helt greit att det er slutt! Og ja det vet jeg! Ja en skal stole på jenta, men da hun var i paradis og jeg satt hjemme, syns jeg det var på sin plass å sjekke litt rundt! stusset egentlig mest på att ingen venninene ble tatt bilder av.

Men jeg ville bare spørre om det er så uvanlig å se på knt.? Synes ikke det var ett stort overtramp:)

Mulig jeg burde vært kald å gitt faan, men du vet en serie hendelser gjør noe med en:)

Jeg tror at det ikke er så uvanlig å se på kontoer på Instagram og lignende, og spesielt ikke uvanlig dersom partneren har gjort ting som har forårsaket at man ikke stoler på h*n.

Hvilken serie hendelser er det snakk om? Har hun vært utro tidligere?

Skrevet

TS

Det har vært en del svik og jamring fra begge kanter! Men ble jo fortalt att dette skulle være balsman for forholde og få dra med venniner på tur! Dog jeg visste ikke att sjalusien beit så jævlig tak i meg! Og jeg ble liksom den store stygge ulven til slutt!

Og det svei så jævlig att det var dette hun tok meg på, noe jeg mener var totalt ufarlig. Jeg ville jo bare se hvor hun var.. Full og god på det ene bilde, dansende med en fyr på det andre:)

Og jeg mener helt seriøst att dette var totalt ufarlig for henne, så jeg klarer fortsatt ikke forstå hvordan hun vendte seg mot meg på grunnlag av dette! Noe som gjorde meg enda mer sjalu! Hva hadde hun å skjule liksom:) Men noen ganger renner vel begeret over! :)

Skrevet

Du freaker ut fordi hun må til legen, du mistenker henne når jun må ha antibiotika, du sjekker for folk som bor i området for å se om du ser bilder av henne... Og du konfronterer henne med dette når hun kommer hjem.

Om du i tillegg da har vært grei mot deg selv i måten du fremstiller ting her på forumet (noe som er vanlig), og du har vist tegn til sykelig sjalusi før - ja da forstår jeg henne.

Synd å si det, men sykelig sjalusi dreper ekstremt fort følelser. Tror du kan skylde seg selv her. Håper du har lært til neste forhold, hvis ikke vil du ødelegge alle sjanser fir å bli lykkelig som to.

AnonymBruker
Skrevet

En er vel ikke sykelig sjalu om du sjekker hennes venniner som har vært der flere ganger før!

Ikke ett bilde av stede hun var på fikk jeg selv om jeg spurte! Så vanskelig var det vel ikke å sende ett bilde av stranda typ:) Mulig dette anses som sykelig, men det synes jeg ikke! vet att sjalusi er en brannfakkel!

Men hva vet du om att hun nektet å trene, ville ikke holde meg i hånda, nektet meg en weekentur før hun dro. da denne turen ble bestilt 4 mnd i forveien! Ikke en simpel tur på hytta ville hun!

Så mulig jeg er syk. mulig jeg ikke burde ha konfrontert henne med att jeg blir skeptisk! Aldri nektet henne ett sprøyt, sa ja til turen uten å mukke selvfølgelig! Og 1 jentetur i året unner jeg da henne. gjorde da det i 4 år:)

Sikkert mulig jeg la opp til alt selv. men og burde lære meg å stole på jenta, men atferden hennes forandret seg også veldig etter hun bestilte turen!

Skrevet

En er vel ikke sykelig sjalu om du sjekker hennes venniner som har vært der flere ganger før!

Ikke ett bilde av stede hun var på fikk jeg selv om jeg spurte! Så vanskelig var det vel ikke å sende ett bilde av stranda typ:) Mulig dette anses som sykelig, men det synes jeg ikke! vet att sjalusi er en brannfakkel!

Men hva vet du om att hun nektet å trene, ville ikke holde meg i hånda, nektet meg en weekentur før hun dro. da denne turen ble bestilt 4 mnd i forveien! Ikke en simpel tur på hytta ville hun!

Så mulig jeg er syk. mulig jeg ikke burde ha konfrontert henne med att jeg blir skeptisk! Aldri nektet henne ett sprøyt, sa ja til turen uten å mukke selvfølgelig! Og 1 jentetur i året unner jeg da henne. gjorde da det i 4 år:)

Sikkert mulig jeg la opp til alt selv. men og burde lære meg å stole på jenta, men atferden hennes forandret seg også veldig etter hun bestilte turen!

Var alt i orden i forholdet deres inntil hun bestilte turen?

Jeg forstår godt at du reagerte på hennes endrede adferd.

Skrevet

T.S

I orden var det nok ikke. Men kan ikke forstå att det var så graverende så att det ikke kunne ordnes opp! Jeg tok iallfall tak i mine ting lenge før det var snakk om turen! Og hun elsket å savnet meg ihvertfall 2 dager ut i turen, hehe!

Mulig jeg ble needy, men syns det da ikke er rart å sende meldinger hver dag gjennom turen. noe hun klagde på i etterkant!

Kommunikasjon, er nok ingen av oss gode til!

Siste året var unntakstilstand for begge! jeg med mine ting og hun bygget seg opp ett nettverk jeg ikke fikk være med i!

Men det er så merkelig hvordan du kan elske å savne til å bli helt fastlåst! Jeg har prøvd og fått en slags clouser. En forståelse på hvorfor jeg skikket innom instagram. Men jeg kommer ikke igjennom! samme hva, svarer hun det samme... Det er så rart att ett menneske kan elske deg (noe jeg trodde ja takk gode å dårlige sider) til å snu helt på flisa! Nesten sånn hun skiftet personlighet!

Og nei jeg har ikke vært en som har gjort alt riktig! jeg har mine mørkere sider!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår egentlig TS, jeg. Eller, jeg måtte lese det noen ganger før jeg forsto det, men jeg forstår tankene :)

En del klarer seg vel fint uten å bli det spor sjalu uansett hva, men det høres ikke ut som TS har gått langt over streken her. Han burde kanskje visst at urinveisinfeksjon ikke akkurat er noe tegn på utroskap, men det kan man ikke heller forvente at gutter får med seg uten å bli fortalt det. At han sjekker innom Instagram-kontoer er heller ikke noe å gjøre det slutt over, akkurat, det kunne mange gjort uten onde hensikter.

Anonymous poster hash: 098cb...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...