AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Kom med tips om gode drama- eller krimserier uten det pjattet som er så typisk for amerikanske serier. Det behøver ikke være veldig realistisk, bare jeg slipper pjattet. På forhånd, takk! Anonymous poster hash: f3ad2...5ce
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Kan du utdype hva du mener med dette pjattet? Vanskelig å anbefale om man ikke er helt sikker på hva dette pjattet er. Anonymous poster hash: 1ff25...6f9 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Kan du utdype hva du mener med dette pjattet? Vanskelig å anbefale om man ikke er helt sikker på hva dette pjattet er. Anonymous poster hash: 1ff25...6f9 De dårlige replikkene og dårlige skuespillere som er så typisk for veldig mange amerikanske serier. Anonymous poster hash: f3ad2...5ce 2
Nouv Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Det lurer jeg også på. Synes også det kan bli litt mye pjatt (nå vet jeg ikke hva du legger i pjatt, men pjatt for meg vet jeg hva er). Er Six feet under pjatt? Anbefaler den (drama). Britene lager sånne artige krimserier som Sherlock f.eks. Ellers vet jeg ikke om noen andre krimserier med mindre de kommer med påskeharen. Nå driver jeg å undersøker en britisk serie som heter Misfits, men det er sci.
Fantomina Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 (endret) . Endret 16. januar 2015 av Fantomina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå