Gå til innhold

Hvilken farge liker du minst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har vel diskutert favorittfarger en eller annen gang før, men jeg har aldri hørt noe særlig om hvilken farger folk virkelig IKKE liker.

Min er en klisje, sterke rosafarger som det denne jenta har på seg gjør rett og slett vondt for øynene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Det kommer egentlig litt an på hva det er snakk om. Generelt er jeg lite glad i oransje. Men om det feks er snakk om farge på klær, så er jeg ikke veldig begeistret for brunt og beige. Selv om jeg ikke direkte misliker de fargene på andre ting.

Skrevet

Jeg klarer ikke å velge mellom gul og turkis. Og de fargene liker jeg ikke på noe som helst.

Gjest Søgni
Skrevet

Generelt sånne pudder-,beige- eller hudfarger som verken er fugl eller fisk. Men jeg er enig i at det spørs hva fargen er . F.eks. har jeg få brune eller beige klær, fordi jeg ser syk ut i de fleste bruntoner. Men på andre kan det være kjempefint. Et knallfarga plagg kan være fint, men samme farge på et hus ville ikke blitt fint osv.

Skrevet

Oransje og beige liker jeg ikke. Kan ha sammenheng med at jeg ikke ser ut i månelys med akkurat de to fargene:P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gul, da gul maling ikke dekker over svart grunnning, så jeg må først male hvit før jeg kan male gult. Mye jobb og ser aldri bra ut.

Skrevet

Oransje

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest sophia21
Skrevet

Orange (nå ble jeg veldig usikker, er det lov å skrive oransje?) og gul. Men som andre sier, det kommer litt an på hva det er på.

Gjest Houdini
Skrevet

Kjerring-turkis, kjerring-limegrønt, kjerring-lilla. Egentlig alle farger i kjerringtoner, gammelrosa.

Gjest Houdini
Skrevet

Gul, da gul maling ikke dekker over svart grunnning, så jeg må først male hvit før jeg kan male gult. Mye jobb og ser aldri bra ut.

:fnise: Herregud, for et praktisk svar.

Gjest Gunfreak
Skrevet

:fnise: Herregud, for et praktisk svar.

Vel jeg maler mye så er et reelt problem og irritasjon moment i livet mitt

Skrevet

Sennepsgul, burgunder og lakserosa liker jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...