AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Hjelpetråd for oss håpefulle som lurer på om vi skal sende en PM Det er ikke sikkert de ser tråden, så svar på de dere vet. De som vil kan legge til nye Jeg begynner med en som allerede har skrevet at han er opptatt Cuckold: opptatt Raindrops Guybrush NozMonster Yme -L- Cathrine88 Vampen Ylvina Lille-pus Supraspinatus Mann42 Waco Tidus JakeGreen Anonymous poster hash: d1119...2f9 5
Fysikeren Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 For alle de tusen jentene bak tastaturet som sitter og lurer: tro det eller ei, jeg er singel. 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 (endret) Kan vi få litt færre sjekketråder her? Endret 8. august 2013 av Herr Heftig
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Kan vi få litt færre sjekketråder her? Ble du snurt fordi du ikke ble nevnt? Anonymous poster hash: eb137...aef 13
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Jeg glemte Her Heftig og Evilposelos. Svar da. Denne tråden vil jo gjøre at det blir færre sjekketråder Anonymous poster hash: d1119...2f9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Jeg glemte Her Heftig og Evilposelos. Svar da. Denne tråden vil jo gjøre at det blir færre sjekketråder Anonymous poster hash: d1119...2f9 ha! det er mange du har glemt!!Anonymous poster hash: 4b1d7...eca 2
Gjest Cytosin Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Kan vi få litt færre sjekketråder her? Jeg foreslår at flere av medlemmene her inne registrerer seg på sukker (eller hva det nå heter) 3
Gjest Lille-pus Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Det er bare å sende PM om noen skulle føle for det. Jeg biter ikke. - ikke så hardt i alle fall 2
AnonymBruker 42 Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Det er bare å sende PM om noen skulle føle for det. Jeg biter ikke. - ikke så hardt i alle fall Prepare4incomingstorm.com :D
Charmander Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Det er bare å sende PM om noen skulle føle for det. Jeg biter ikke. - ikke så hardt i alle fall ASL? 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Ble du snurt fordi du ikke ble nevnt? Anonymous poster hash: eb137...aef Jeg er enig med Herr Heftig, og syns personfokuset og alle trådene om brukere, begynner å bli litt for mange. Det er tross alt et diskusjonsforum. Nå ligner det match eller sukker. Hvordan kan vi vite om de nevnte er komfortable med å bli nevnt i en tråd der de selv eller andre skal oppgi personlig informasjon om dem? Anonymous poster hash: e26bc...270 9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Jeg er singel ja, men er ikke på utkikk etter en partner
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 ha! det er mange du har glemt!!Anonymous poster hash: 4b1d7...eca Legg til de du lurer på da Andre kan bare oppgi om de er single eller opptatt hvis de har skrevet om det på forumet. Da er det ikke personlig informasjon? Anonymous poster hash: d1119...2f9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Slike tråder er håpløse, er kun de samme som blir nevnt om og om igjen uansett HOLD DERE TIL SNIKK SNAKK!! Anonymous poster hash: 88cf6...7a8 14
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #15 Skrevet 8. august 2013 Slike tråder er håpløse, er kun de samme som blir nevnt om og om igjen uansett :)HOLD DERE TIL SNIKK SNAKK!! Anonymous poster hash: 88cf6...7a8 Jeg prøvde å huske hvem som ofte blir nevnt. Det var liksom poenget det da Anonymous poster hash: d1119...2f9 1
Gjest Vampen Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 Nå ser jeg ikke akkurat for meg at min sivilstatus er veldig spennende for noen andre enn meg selv, men jeg kjenner at jeg egentlig er litt lei brukerfokuset her inne. Alle trådene, diskusjonener om navngitte brukere og syting rundt hvem som nevnes og ikke nevnes. Så, med fare for å virke bitchy, så kjenner jeg at jeg ikke har noe behov for å dele verken sivilstatus eller kjærlighetslivet mitt med KG. 6
Gjest Blubberella Skrevet 8. august 2013 #17 Skrevet 8. august 2013 Hvordan i alle dager havnet jeg i en sånn her type tråd? Hvis noen virkelig vil vite det får de lese innlegg jeg har skrevet, der kan de kanskje være så heldig å finne svaret. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 9. august 2013 #19 Skrevet 9. august 2013 Prepare4incomingstorm.com :D Har ikke så stor tro på det du ASL? På alder med mange av brukernes mødre, nærmere 50 enn 40 (derfor jeg kan spøke med dette). Østlending i sørvest
Ferny Skrevet 9. august 2013 #20 Skrevet 9. august 2013 Hjelpetråd for oss håpefulle som lurer på om vi skal sende en PM Det er ikke sikkert de ser tråden, så svar på de dere vet. De som vil kan legge til nye Jeg begynner med en som allerede har skrevet at han er opptatt Cuckold: opptatt Raindrops Guybrush NozMonster Yme -L- Cathrine88 Vampen Ylvina Lille-pus Supraspinatus Mann42 Waco Tidus JakeGreen Anonymous poster hash: d1119...2f9 Interessert i mange du da. "Hjelpetråd" liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå