Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser på tur på lørdag jeg og ei venninde. Vi skal til tyrkia å være der i ei uke. Nå har han vært sjikkeli rar den siste uka. Han har gjort det slik at jeg føler meg usikker. Ikke vil han ha sex. Og når vi først ha det så klarer han ikke å komme og at han kommer med en unnskyldning om noe piss. Jeg gler meg kjempe masse til vi skal på tur. Jeg skal på spa,ut å drikke litt,spise på resturang osv. Jeg har sakt til han at jeg skal ringe han vær dag sende masse bilder sms osv:) for at han skal følesg litt tryggere. Jeg har vært flink med å ta opp tema på ting som han vil at jeg ikke skal gjøre eller ting jeg skal unngå når jeg er der osv for a han skal slappe av mer. Men ting bøir jo ikke bedre. Så vet han at jeg har fly skrekk så han satt på den jævlige filmen om et fly så styrta(jeg fikk jo litt hetta) men jeg prøvde å bare overse hele greiene

men nå sitter jeg her å lurer på hva jeg skal gjøre for at han ikke skal bli så bekymra osv. Jeg har alldri vært i syden før å det blir jo en opplevelse for meg:) han har jo vært på gutte tur selv. DEr han har dråkke seg stup full. Dratt på strippe køubb osv. Jeg dreit i det. Sa bare at så bra at du har kosa deg masse!!:) ikke tok jeg kontakt når han var på gutte tur helder for jeg vil ikke være den som maser:) men hvorfor kan han ikke værr slik med meg da. At han kan slappe av og respektere at jeg skal på tur og kose meg. Jeg er ikke en person som er utro. Jeg unngår å snakke med andre guttrr for at han ikke skal føle ubehag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare fair at du skal få dra på jentetur til Syden når han har vært på guttetur med alt det innebærer, og det syns jeg du kan si til han. Synd at han føler det sånn og blir sjalu, men du har fortjent å kose deg, og han burde stole på deg.

Håper du koser deg masse på turen! :) Ikke la han ødelegge for deg. Han får bare bite det i seg og velge å stole på deg.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett så mange skrivefeil i en tekst før.

Anonymous poster hash: 03a31...3c9
  • Liker 6
Skrevet

På seg selv kjenner man andre er det noe som heter. Kanskje han husker hva han selv gjorde når han var i syden og derfor han blir bekymret. Er ofte sånn at de som er mest sjalu ofte er de som har gjort litt gale ting selv. Ellers så stoler han bare ikke på deg. Beklager, mem sånn tenker jeg!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tenkt på det samme selv! Han tok jo ikke hensyn til meg når han var på guttetur. Så jeg forstår ikke hvorfor han skal kreve så mye av meg.

Skrevet

Hvis ikke du har gitt han noen grunn til å være sjalu, og han har att på til vært på guttetur selv så ser jeg ikke problemet. Kos deg på tur du! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre han hvorfor du skal ha andre regler i forholdet enn han har? for det er jo det han praktiserer når han mener det er greit han tar gutteturer men du ikke får reise. Tror dette kan være greit å ta opp tidlig for i tillfeller der det er forskjellige regler i forholdet blir det neppe bedre med tiden.

Anonymous poster hash: 206a3...65d
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...