Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg har vært i et forhold i 3,5 år, bodd sammen i 2 av dem. Er 22 år. Forholdet er veldig bra vil jeg si, vi har mange av de samme interessene og verdiene, legger planer for fremtiden, samme vennegjeng, ler mye sammen osv osv. Men så har jeg begynt å tvile... er det virkelig han jeg vil ha? Elsker jeg han virkelig? Er så utrolig usikker for tiden... Akkurat når usikkerheten begynte vet jeg ikke helt, men i det siste har jeg pratet litt med en gutt jeg holdt på med for noen år side (kun vennskaplig prat, kjæresten vet om det) Da merker jeg hvor ekstremt god kjemi jeg har med han, og nå lurer jeg på om jeg faktisk elsket han den gangen... (vi ble aldri sammen). Føler jeg hadde sterkere følelser for han enn for samboeren min nå.... Men jeg vet jo at forhold og føleser ikke er perfekte hele tiden... Og gresset er ikke grønnere og alt det der... Men hvordan vet man hva som er rett å gjøre? Jeg greier ikke tanken på å slå opp med kjæresten min, men om jeg prøver å tenke meg at han slår opp med meg... da tenker jeg at det sikkert hadde gått greit. Er det et veldig dårlig tegn? Kanskje jeg bare ikke greier å se for meg det, fordi jeg vet at han er så sikker på at han elsker meg...
Gjest Mimmi Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Du kan sitte og si at det hadde gått greit om kjæresten din hadde slått opp med deg, men det kan du ikke vite før det skjer. Jeg kan tenke meg at du kommer til å føle deg knust faktisk. Jeg regner med du har følelser for kjæresten din? Det kan kjennes ganske riktig akkurat nå, ettersom du har begynt å tenke mer på denne andre gutten. Men du er enda ung og kommer kanskje til å kysse flere frosker, så du må bare tenke godt igjennom hva du skal gjøre. Hvis du er interessert i å bli bedre kjent med denne gutten, så vær real og slå opp med kjæresten din. Det er absolutt ikke fair å gå bak ryggen hans for å flørte med andre. Tro meg, da er det ingen som fortjener deg. Hilsen jente 24
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 nei jeg har sluttet å snakke med han andre for å prøve å rydde opp i hodet mitt. men det er vanskelig, for han trenger virkelig en venn for tiden. jeg har ikke vært flørtene på noen måte til han, ikke han til meg heller, men på grunn av forhistorie har jeg begynt å tenke da:/ Men såklart har jeg følelser for kjæresten min, men problemer som jeg før trodde jeg kunne leve med, virker plutselig så store. Skjønner ikke helt hva som skjer. Det er vanskelig å ta opp ting med han, fordi han blir så lei seg og usikker. Uansett hvor lite det er eller hvor forsiktig jeg prøver å si ting. Men takk for svar! TS
Gjest mimmi Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Jeg tror det er bra at du ikke har kontakt med denne gutten inntil du har funnet ut av ting med kjæresten din. Ellerså kan han fort bli et forstyrrende element som kan påvirke hvilke valg du tar i forhold til kjæresten din. Hvilke problemer er det han har som du ikke kan leve med? Kan det være det som gjør deg usikker i forholdet med han? Hvordan er han mot deg, og du mot han? J24
Havbris Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Jeg tror at "den andre" forstyrrer deg såpass at du gjør det som mange gjør i din situasjon: - du devaluerer han du er sammen med og lar tvilen få plass i livet ditt. Kutt kontakten med "den andre" - så gir du ikke lenger næring til denne tvilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå