AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Vet ikke helt hvor dette passer så skriver det her inne;-) Det er en liten tråd om hvordan ting kan endres til det bedre på veldig kort tid. Kanskje noen finner litt trøst i det hvis ikke livet går helt på skinner om dagen. For under et år siden knakk jeg helt sammen på sofaen hjemme en dag etter å ha lagt den lille gutten min. Jeg var helt knust fordi jeg følte jeg ikke fikk gitt han det livet jeg så inderlig ønsket for han. Jeg var alenemor, hadde akkurat måtte flytte fra en leilighet og bodde i en liten leid leilighet og var redd for at hvis jeg ikke kunne bo der lenger så ville jeg ikke finne noe annet i samme område, jeg hadde ikke lappen og bil, så hver gang sønnen min ble bedt i bursdag måtte vi ofte takke nei pga vi ikke kom oss dit. Gruet meg også til han ble litt større, for hvordan skulle jeg få kjørt han til venner og aktiviteter? Jeg hadde en kjæreste so.m bodde kjempe langt unna og det virket ikke som om han var interessert i å flytte sammen med det første. Så kom kjæresten min på besøk nyttårsaften med sønnen sin og han hadde med seg et prospekt for et hus i mitt nabolag. For å gjøre historien kort ble vi kort tid etterpå samboere. Vi kjøpte et fint hus i nærheten av min sønns barnehage. Jeg fikk gitt sønnen min et hjem og en familie han har drømt om. Slippe usikkerhet om vi får bli boende der vi bor. Og endelig fikk jeg tatt ferdig førerkortet og kan nå kjøre min sønn på bursdager og fotballtrening. Jeg slipper å gråte om kveldene fordi jeg savner kjæresten min så inderlig og slipper å sitte alene med tunge tanker på kveldene når sønnen min har lagt seg. Livet er nå perfekt og endelig kan jeg føle at jeg som mor kan gi sønnen min det han fortjener. Så selvom livet kan virke grått i blandt er det håp:-)Anonymous poster hash: fbcb3...e23 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå