AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Etter en magetarminfeksjon for flere år siden har jeg slitt med at jeg blir bråmett, og så er jeg sulten igjen etter en halvtime-time. Fastlege og spesialist mener jeg bare må bli vant med det, men jeg synes det er slitsomt. Jeg har ikke tid til å bruke flere timer på hvert måltid. Eksempel: spiste middag isted, ble bråmett etter 2/3 av porsjonen. Satt og drakk vann for å holde brekningene nede. Ryddet kjøkkenet og begynte med noe annet. Etter omtrent en time er jeg sulten som en ulv! Men jeg kjenner at det er mat i magen. Er det noen som har hatt det slik og har råd? Anonymous poster hash: d3cc0...0fc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Jeg tenkte øyeblikkelig på høyt stoffskifte, da har man ulvehunger. Men forskjellen da er at man kan spise enorme mengder mat. du klarer tydeligvis bare å spise litt før du blir mett. kanskje du bare trenger å spise litt saktere? Ser ut til at det har noe med den infeksjonen å gjøre da, har du sjekket det nærmere? Anonymous poster hash: 34f4f...13a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Ja, ingen funn på gastroskopi eller endoskopi. Men plagene kom etter det. Hvis jeg spiser saktere (vanlig tempo) rekker jeg ikke å spise mer enn 1/3 av porsjonen før jeg er bråmett og blir kvalm. Så jeg hiver innpå helt til det sier stopp.... Stoffskifte er visst helt fint. Anonymous poster hash: d3cc0...0fc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Tror det vil hjelpe deg å spise til faste tider. Feks kl 7, kl 10, kl 13 osv. Da kan du kun spise på de klokkeslettene. Anonymous poster hash: d627e...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå