Gå til innhold

Blir aldri mett!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en magetarminfeksjon for flere år siden har jeg slitt med at jeg blir bråmett, og så er jeg sulten igjen etter en halvtime-time. Fastlege og spesialist mener jeg bare må bli vant med det, men jeg synes det er slitsomt. Jeg har ikke tid til å bruke flere timer på hvert måltid. Eksempel: spiste middag isted, ble bråmett etter 2/3 av porsjonen. Satt og drakk vann for å holde brekningene nede. Ryddet kjøkkenet og begynte med noe annet. Etter omtrent en time er jeg sulten som en ulv! Men jeg kjenner at det er mat i magen. Er det noen som har hatt det slik og har råd?

Anonymous poster hash: d3cc0...0fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte øyeblikkelig på høyt stoffskifte, da har man ulvehunger. Men forskjellen da er at man kan spise enorme mengder mat. du klarer tydeligvis bare å spise litt før du blir mett. kanskje du bare trenger å spise litt saktere? Ser ut til at det har noe med den infeksjonen å gjøre da, har du sjekket det nærmere?

Anonymous poster hash: 34f4f...13a
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ingen funn på gastroskopi eller endoskopi. Men plagene kom etter det.

Hvis jeg spiser saktere (vanlig tempo) rekker jeg ikke å spise mer enn 1/3 av porsjonen før jeg er bråmett og blir kvalm. Så jeg hiver innpå helt til det sier stopp....

Stoffskifte er visst helt fint.

Anonymous poster hash: d3cc0...0fc

AnonymBruker
Skrevet

Tror det vil hjelpe deg å spise til faste tider. Feks kl 7, kl 10, kl 13 osv. Da kan du kun spise på de klokkeslettene.

Anonymous poster hash: d627e...f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...