AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg møtte en gammel klassekamerat på byen i helgen.. hadde ikke sett han på mange år. Når vi gikk på skole sammen hadde vi egentlig ikke så mye kontakt, men det vi fikk jammen tatt igjen for i helgen! Vi skravla i 5 timer om alt mulig og jeg ble litt sjokkert over hvor mye vi egentlig har til felles osv. Etterhvert skulle vi legge oss (vi var hjemme hos han) og jeg skjønte plutselig at han ikke mente å legge seg bokstavelig.. jeg er i slutten av tyveårene, men har ALDRI hatt ONS eller sex med noen jeg ikke har datet lenge i forkant.. så jeg freaka helt ut og sa jeg hadde mensen. Det endte opp med at vi bare lå å kyssa og koste en stund før vi sovna.. Etter et par timer våkna jeg i full panikk med tidenes fylleangst til tross for at vi ikke hadde hatt sex engang.. jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, om jeg skulle bli eller dra, om jeg isåfall skulle vekke han å si hadet først eller bare stikke. Jeg har aldri våkna hjemme hos noen dagen derpå før på den måten så jeg er litt uerfaren akkurat der.. endte med at jeg stakk uten å si noe :/ etterpå fikk jeg kjempedårlig samvittighet.. har håpet at han skulle la høre fra seg, men har ikke hørt noe.. nå er jeg usikker på om jeg kanskje var veldig slem som dro sånn? Eller hva er det folk gjør dagen derpå egentlig? Når de våkner opp hos en ukjent? I mitt tilfelle var han jo ikke akkurat ukjent, men det er jo 10 år siden vi så hverandre og vi var jo ikke venner på skolen heller.. burde jeg ta kontakt? Eller er det sånn uskreven regel at det gjør man ikke etter noe sånn? Jeg er så dårlig på dette! Anonymous poster hash: a0919...c8c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Er du interessert i å treffe ham igjen da? Ville uansett sendt ham en melding. Du kan jo si at du ble dårlig eller noe.Anonymous poster hash: dd38f...dab
lalaB Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Det kan jo være at han ikke har tatt kontakt fordi du faktisk forsvant uten å si noe. Han følte seg kanskje avvist? Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt kontakt med han jeg..
Lady Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 haha, han følte seg vel ikke så veldig kul da han våknet, og så at du hadde gått Han blir sikkert glad for en melding
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Enig med de andre, send han en melding Anonymous poster hash: c3d98...ffb
solstråle87 Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 (endret) ... Endret 9. august 2013 av solstråle87
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 TS her.. takk for svar. Jeg vil gjerne møte han igjen, men blir usikker når jeg ikke hører noe og tenker at jeg burde la han være, det kan jo hende han ble lettet når han våknet og oppdaget at jeg var borte.. men kanskje han ble skuffet også, aner ikke.. er jo egentlig bare en måte å finne ut av det på, men det er så skummelt:/ Anonymous poster hash: a0919...c8c
guttemann Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Unnskyld, men jeg trenger dette inn med teskje: DU stikker av uten et ord, uten en unskyldning og uten en forklaring, og lurer på hvorfor HAN ikke tar kontakt med DEG? Hivs ja, er det tydeligvis mer enn en ting om normal høflighet (helt uavhengig av ONS eller ikke) ovenfor mennesker man tross alt kjenner fra før som DU bør få inn med teskje etterpå. 5
Gjest SweetSunshine Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Jeg hadde i hvert fall aldri tatt kontakt med noen som stakk fra meg midt på natta uten å si et ord. Send melding!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Ts her:) Jeg blir helt forvirret for har alltid hatt inntrykk av at det bare blir klein stemning og at man helst skal forsvinne etter noe sånt:/ jeg fikk rett og slett panikk fordi jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre.. jeg forstår at jenter ikke hadde tatt kontakt igjen hvis en fyr hadde løpt sin vei, men tenkte kanskje gutter tenkte "puh, slapp jeg å spandere taxi eller finne på en dårlig unnskyldning for å bli kvitt hun".. med mindre han likte meg da.. Får sende han en mld da.. verste som skjer er at han ikke svarer.. Anonymous poster hash: a0919...c8c
Lady Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 Ts her:) Jeg blir helt forvirret for har alltid hatt inntrykk av at det bare blir klein stemning og at man helst skal forsvinne etter noe sånt:/ jeg fikk rett og slett panikk fordi jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre.. jeg forstår at jenter ikke hadde tatt kontakt igjen hvis en fyr hadde løpt sin vei, men tenkte kanskje gutter tenkte "puh, slapp jeg å spandere taxi eller finne på en dårlig unnskyldning for å bli kvitt hun".. med mindre han likte meg da.. Får sende han en mld da.. verste som skjer er at han ikke svarer.. Anonymous poster hash: a0919...c8c Sendte du mld? Hvordan gikk det? :D
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 Sendte du mld? Hvordan gikk det? :D Ja, sendte melding han la meg til på FB, men that's it.. har ikke hørt noe mer:/ å det verste er at jeg tar meg selv i å tenke på han HVER dag:( så ganske deprimerende igrunn.... Anonymous poster hash: a0919...c8c
Gjest SweetSunshine Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Ja, sendte melding han la meg til på FB, men that's it.. har ikke hørt noe mer:/ å det verste er at jeg tar meg selv i å tenke på han HVER dag:( så ganske deprimerende igrunn.... Anonymous poster hash: a0919...c8c forklarte du hva som hadde skjedd da?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 forklarte du hva som hadde skjedd da? Ja, han sendte meg mld noen dager etterpå, så jeg fikk litt håp en stund at han kanskje var litt intr, men nå har jeg funnet ut at han ikke er det alikevel, utrolig kjipt.. menmen. Anonymous poster hash: a0919...c8c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #15 Skrevet 18. august 2013 hvordan fant du ut at han ikke var intr likevel? Anonymous poster hash: 56603...385
Version 2.0 Skrevet 18. august 2013 #16 Skrevet 18. august 2013 Det kommer an på hvor man våkner. Har hatt ONS med noen på hotell, og da går jeg når vi er ferdig eller drar før han våkner. Er det hjemme hos de, eller hjemme hos meg, så sier man normalt sett hadet, snakker litt når man står opp, drikker litt vann osv. Hotell eller der begge er på et fremmed nach er mer upersonlig, så da stikker man. Som oftest.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #17 Skrevet 18. august 2013 hvordan fant du ut at han ikke var intr likevel? Anonymous poster hash: 56603...385 Jeg hadde en følelse av at han ikke var så intr i noe mer, men så sendte han meg jo noen meldinger i forrige uke, vi ble enige om å treffes til neste uke, men i helgen fylle sendte jeg han en melding, han svarte jo på den og virka intr men så ble det plutselig helt stille, har ikke hørt noe mer fra han:/ kan virke som han kanskje har møtt noen andre iløpet av helgen eller noeAnonymous poster hash: a0919...c8c
lalaB Skrevet 19. august 2013 #18 Skrevet 19. august 2013 Jeg hadde en følelse av at han ikke var så intr i noe mer, men så sendte han meg jo noen meldinger i forrige uke, vi ble enige om å treffes til neste uke, men i helgen fylle sendte jeg han en melding, han svarte jo på den og virka intr men så ble det plutselig helt stille, har ikke hørt noe mer fra han:/ kan virke som han kanskje har møtt noen andre iløpet av helgen eller noeAnonymous poster hash: a0919...c8c Hva har du gjort for virke interessert i han da? bortsett fra fyllemeldinga, har du tatt initiativet til å snakke sammen etter at du forklarte deg?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 Hva har du gjort for virke interessert i han da? bortsett fra fyllemeldinga, har du tatt initiativet til å snakke sammen etter at du forklarte deg? Jeg sendte han en melding dagen etterpå og spurte hvordan det gikk, den har han ikke svart på.. sendte den i 13 tiden på søndag. Regner med at han hadde svart på den hvis han var interessert. Dessuten ser jeg at han har blitt tagget med masse andre damer på diverse festgreier på FB, så regner med at han har andre damer som er mer intressante for han. Anonymous poster hash: a0919...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå