AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg har holdt på med en mann i ca et år nå, og jeg tenkte å høre med han om hvordan ting ligger an med oss. Sendte en melding til han igår og spurte om han var alene, fikk beskjed om at han var med venner, og at vi kunne snakke en annen dag. Jeg skrev "ok, kos deg masse". Ti minutter etter fikk jeg en melding om at han ikke er med venner, og at han ikke orker å prate med meg. Jeg skrev at "det er helt greit, men det var trist" så ble jeg sint og skrev "at den siste meldingen var unødvendig". Fikk igjen en melding om at han var bare sliten og ikke orket å prate, men at han skulle ringe meg i morgen(som er idag). Han ringte og plutselig var han hyggelig som om ingenting hadde skjedd, han skulle på middag med venner så han kunne ikke prate lenge. Så vi ble enige om at han skulle ringe i morgen, da han hadde mer tid. Men jeg skjønner ingenting, han er bare rar nå. Jeg burde jo ta et hint, men jeg vil ikke. Men i morgen kommer jeg til å fortelle han det jeg føler, at jeg vil mer, og han kommer da til å svare at han ikke vil ha meg. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her en gang, har noen noe logisk å fortelle meg. Hvorfor gjør menn sånt... Anonymous poster hash: 498ee...25c
Lady Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Tror det er best du slutter å tenke så mye frem og tilbake, og heller så hvordan det går:)
Limah Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Jeg skjønner meg ikke på folk som forblir i udefinerte forhold i opptil et år. Hvis fyren er så usikker på meg at han trenger så lang betenkningstid - ja da kan det være det samme. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Er ikke noe logisk bak en slik oppførsel, så å komme med noe logikk rundt dette blir vanskelig.Anonymous poster hash: 934fb...f82
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 umulig å lese visse menn. alt er rosenrødt den ene dagen og et reint helvette den neste dagen. men du må jo bare finne ut av hvor dere står. å hvis han ikke liker deg på den måten så er det jo bedre at du får vite det nå eller? Anonymous poster hash: 1a5d8...7bf
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Ustabil trenger menn ikke å være dog. Men noen er jo. ^^ Anonymous poster hash: 934fb...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå