Gå til innhold

Hva slags Grandiosa går dere for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid for Biff & Løk. Den er av en eller annen grunn soleklart billigst (noen som vet hvorfor??) og den smaker ganske bra.

Merk at om dere kjøper andre frossenpizzaer, ta det i en annen tråd :)

Anonymous poster hash: 60030...8ad
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå for kjøttdeig og løk, ELLER grandiosa med paprika :P

Anonymous poster hash: 19cc5...4fa
Gjest winston
Skrevet

Ikke er det mat, og ikke er det drikke, så denne tråden bør vel flyttes?

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke fordra kjøttdeig og løk. Skal jeg ha Grandiosa, så blir det den helt vanlige. Må være jeg som er kjedelig :fnise:

Skrevet

Pleier å kjøpe den originale med paprika :) ellers er kjøttdeig og løk også godt! Pleier ta på tomat og litt ekstra ost på den. Natchos pizzaen er også god! Men må ha kesam på der.. Men den kan jeg ikke spise alene, da blir jeg kvalm.. Hehe.. :) m-m .. Fikk lyst på grandis nå.. Lenge siden sist!

Gjest Snørev
Skrevet

Jeg går alltid for Biff & Løk. Den er av en eller annen grunn soleklart billigst (noen som vet hvorfor??) og den smaker ganske bra.

Kan være priskonkurranse på nøkkelhullprodukter.

Jeg liker pepperoni best.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke er det mat, og ikke er det drikke, så denne tråden bør vel flyttes?

Hva mener du? Biff & Løk er jo til og med nøkkelhullmerket!

Åh, nei! Dumme meg, jeg glemte at det selvsagt er kredsankere her som deg som liker å skryte av at de er SÅ sunne osv, bare for at de tror de skal bli mer populære på forumet.

Kudos til deg.

star_trek_clap_clap_gif.gif

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fordra kjøttdeig og løk. Skal jeg ha Grandiosa, så blir det den helt vanlige. Må være jeg som er kjedelig :fnise:

Tja. Jeg kjøper vel aldri vanlig, men om den noen gang står på bordet hos andre ,så blir jeg liksom overrasket over at den faktisk ikke er så verst!

Kjøttdeig & Løk kjøpte jeg en del da den var ny, men ble lei den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være priskonkurranse på nøkkelhullprodukter.

Jeg liker pepperoni best.

Ah, ok! Det er Kiwi som er nærbutikken, og der er alltid Biff & Løk mye billigere enn de andre, også billigere enn "ordinær" Grandiosa.

Pepperoni er vel nestfavoritten min, og den jeg kjøpte mest før Biff & Løk kom på markedet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nacho og familiepakning

Jeg har faktisk aldri kjøpt disse. Hvordan vurderer du dem oppimot andre Grandiosa-produkter? Mye bedre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk lyst på grandis nå.. Lenge siden sist!

Jeg åt en hel nå i sted, var på en liten fjelltur på et par timer i dag, så var vel fortjent synes jeg :)

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Jeg har faktisk aldri kjøpt disse. Hvordan vurderer du dem oppimot andre Grandiosa-produkter? Mye bedre? Anonymous poster hash: 60030...8ad

Eg har min smak da men syns de er veldig gode med ekstra ost på ;-) Ja, bedre enn alle andre ifølge meg

Skrevet

Enten den originale med paprika eller den med pepperoni.

Jeg har alltid oliven på og litt ekstra ost hvis jeg har.

:heks:

Skrevet

Savner de litt mindre med tynnere bunn. Ikke at de var så supergode, de heller, men de var i en mer passende størrelse i det minste. :)

Skrevet

Savner de litt mindre med tynnere bunn. Ikke at de var så supergode, de heller, men de var i en mer passende størrelse i det minste. :)

Det gjør jeg også. Synes de var bedre enn noen av de andre i tillegg til at størrelsen var bra hvis jeg var alene hjemme og ikke gadd å lage middag.

Nå kjøper jeg den originale hvis jeg skal ha grandis, men synes de er blitt helt latterlig dyre så det blir sjeldnere og sjeldnere.

Skrevet

Kjøper aldri noe annet enn den originale. Må ha ekstra ost på da :) Perfekt dagen-derpå-mat! Eller om mannen får bestemme, og vi er litt late.

AnonymBruker
Skrevet

Den originale eller den hjemmelagde.

Anonymous poster hash: 3a9c2...cc4
Skrevet

De har ingen uten kjøtt derfor må jeg gå for dyrere pizzaer.

AnonymBruker
Skrevet

De har ingen uten kjøtt derfor må jeg gå for dyrere pizzaer.

Hva slags kjøttfrie pizzaer synes du er best, da (vet at jeg bryter "loven" om kun Grandiosa-snakk her, men det får gå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...