AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Samboeren min har skrivd til en jente som jeg aldri har sett eller hørt han prate om. Den svært fjasete/fnisete samtalen endte tilslutt med at han sa at han bare tulla, at hun var vakker og at han måtte logge av før han sa noe som ikke passet seg, for han hadde alltid vært svak for henne... Etterfulgt av at de ble enige om at "ja, nå må vi oppføre oss;)" Han er generelt veldig pratsom og tullete, prater med alle og er "flørtete" i måten han prater på, dette gjelder uansett hvem han prater med da, inkludert bestemødre.. Somregel bryr jeg meg ikke for jeg vet det er meg han elsker og er sammen med, men syntes den var over steken... Synes dere jeg overreagerer? Kjenner jeg får en klump i magen når jeg tenker på det, samtidig som at jeg vet at han elsker meg og vi har det utrolig bra. Vet ikke om jeg vil konfrontere han siden jeg da må innrømme og ha snoka.... Prøver og ikke tenke på det men klarer ikke helt og legge det bak meg.Anonymous poster hash: f5043...c94
dansk1 Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde nok reagert Bare si hvordan du tenker for å få hans perspektiv? 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Vel.. Folk har jo forskjellige tendenser når de er i et forhold. Noen liker jo å flørte masse med andre jenter, samt også pule litt på dem i blant, men samtidig også sverger på at de elsker vedkommende som går hjemme og venter. Og andre gjør ikke sånt, fordi de ikke har lyst å kaste bort verdifull tid og energi på noen andre enn dem de elsker høyest. Og ser heller ikke noe behov for å søke etter bekreftelse fra andre enn nettopp dem de elsker, for hvem sin bekreftelse er det ikke egentlig som er utelukkende best å motta? En individuell ting da. Og folk er forskjellig. Om du overreagerer eller ei - er vel egentlig bare opp til deg selv. Anonymous poster hash: 9af97...771
kareen Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Det er så langt over grensen min at det faktisk er utroskap. 4
Labbefrøken Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Jeg kunne helt fint sagt det till en venn, uten snev av sannhet. Men ikke til en fremmed, så det spørs jo veldig på hvor godt han kjenner denne jenta og hva historien deres er.
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Jeg ville tatt det opp i en samtale med han. Ikke sånn "Jeg ser du skriver sånn og sånn til den og den", men mer "Hvis jeg hadde skrevet sånn og sånn til en av motsatt kjønn, hvordan hadde du reagert da?" For da avslører du ikke deg selv så lett
susvil Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Jeg synes ikke du overreagerer. Jeg hadde konfrontert han tvert. Ikke greit. Han må også respektere dine grenser. Kanskje mener han faktisk ikke noe galt med det, men dere må prate om det.
Enilorac Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Samboeren min har skrivd til en jente som jeg aldri har sett eller hørt han prate om. Den svært fjasete/fnisete samtalen endte tilslutt med at han sa at han bare tulla, at hun var vakker og at han måtte logge av før han sa noe som ikke passet seg, for han hadde alltid vært svak for henne... Etterfulgt av at de ble enige om at "ja, nå må vi oppføre oss;)" Han er generelt veldig pratsom og tullete, prater med alle og er "flørtete" i måten han prater på, dette gjelder uansett hvem han prater med da, inkludert bestemødre.. Somregel bryr jeg meg ikke for jeg vet det er meg han elsker og er sammen med, men syntes den var over steken... Synes dere jeg overreagerer? Kjenner jeg får en klump i magen når jeg tenker på det, samtidig som at jeg vet at han elsker meg og vi har det utrolig bra. Vet ikke om jeg vil konfrontere han siden jeg da må innrømme og ha snoka.... Prøver og ikke tenke på det men klarer ikke helt og legge det bak meg.Anonymous poster hash: f5043...c94 Det er som om jeg hadde skrevet teksten helt selv Så alt er er nemlig helt likt i hva som foregår her. Jeg ventet en stund og jeg følte meg bare verre og verre siden han aldri fortalte om henne, så til slutt måtte jeg bare bryte løs og si at jeg vet alt. Han sa han ikke ville si at de hadde kontakt fordi han ikke vil at jeg skal misforstå og tro at han ikke elsker meg. Har forklart at han kan snakke med jenter om det er så fryktelig viktig, men da må han si hvem de er og at jeg også får se hva de snakker om. Å skjule det gjør alt verre. Bare si det som det er Hvis han klikker helt så er det hans problem og du burde gå videre. Da viser han bare at du ikke betyr så mye for han. Han burde rett og slett være HELT YDMYK når du tar opp dette.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Det er som om jeg hadde skrevet teksten helt selv Så alt er er nemlig helt likt i hva som foregår her. Jeg ventet en stund og jeg følte meg bare verre og verre siden han aldri fortalte om henne, så til slutt måtte jeg bare bryte løs og si at jeg vet alt. Han sa han ikke ville si at de hadde kontakt fordi han ikke vil at jeg skal misforstå og tro at han ikke elsker meg. Har forklart at han kan snakke med jenter om det er så fryktelig viktig, men da må han si hvem de er og at jeg også får se hva de snakker om. Å skjule det gjør alt verre. Bare si det som det er Hvis han klikker helt så er det hans problem og du burde gå videre. Da viser han bare at du ikke betyr så mye for han. Han burde rett og slett være HELT YDMYK når du tar opp dette. Nei nei nei... Du skal ikke måtte vite hvem alle er og hva de snakker om. Om du tar opp et problem som dette fordi du MÅ, det gnager på deg ol, og kjæresten da snakker og svarer på temaet, så skal det være bra nok. Du skal ikke forlange og måtte vite hvem alle da er, og hvertfall ikke hva de snakker om. Han kommer til og blir dritt lei tilslutt, og føle at du ikke stoler på han uansett hva. Han har faktisk et privat liv han også, og muligens jentevenner han liker og prate med ting om, så kanskje han vil prate med kun dem om, og DET skal du respektere. Den der konstante "hvem er h*n, hva prater dere om", mens du står klistra over skulderen er veldig plagsom, og kan ødelegge mer enn hva du tror gjør godt. Det er her du viser at du ikke stoler på vedkommende mer...! Anonymous poster hash: eae10...b50
Maria12345 Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 Samboeren min har skrivd til en jente som jeg aldri har sett eller hørt han prate om. Den svært fjasete/fnisete samtalen endte tilslutt med at han sa at han bare tulla, at hun var vakker og at han måtte logge av før han sa noe som ikke passet seg, for han hadde alltid vært svak for henne... Etterfulgt av at de ble enige om at "ja, nå må vi oppføre oss;)" Han er generelt veldig pratsom og tullete, prater med alle og er "flørtete" i måten han prater på, dette gjelder uansett hvem han prater med da, inkludert bestemødre.. Somregel bryr jeg meg ikke for jeg vet det er meg han elsker og er sammen med, men syntes den var over steken... Synes dere jeg overreagerer? Kjenner jeg får en klump i magen når jeg tenker på det, samtidig som at jeg vet at han elsker meg og vi har det utrolig bra. Vet ikke om jeg vil konfrontere han siden jeg da må innrømme og ha snoka.... Prøver og ikke tenke på det men klarer ikke helt og legge det bak meg.Anonymous poster hash: f5043...c94 Jeg forstår deg kjempe godt! Du bør ikke konfrontere ham, heller ta det opp på en forsiktig måte, hvor du ikke høres sjalu ut, og gradvis få frem hvordan du føler deg. Selv blir jeg lett sjalu, viiiirkelig lett, og jeg klarer ikke legge det bak meg før jeg får sagt hva som plager meg. Da konfronterer jeg han ikke, men tar på emne på en forsiktig måte så han ikke skal tro at jeg kritiserer han for å ha gjort noe galt.
Enilorac Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Nei nei nei... Du skal ikke måtte vite hvem alle er og hva de snakker om. Om du tar opp et problem som dette fordi du MÅ, det gnager på deg ol, og kjæresten da snakker og svarer på temaet, så skal det være bra nok. Du skal ikke forlange og måtte vite hvem alle da er, og hvertfall ikke hva de snakker om. Han kommer til og blir dritt lei tilslutt, og føle at du ikke stoler på han uansett hva. Han har faktisk et privat liv han også, og muligens jentevenner han liker og prate med ting om, så kanskje han vil prate med kun dem om, og DET skal du respektere. Den der konstante "hvem er h*n, hva prater dere om", mens du står klistra over skulderen er veldig plagsom, og kan ødelegge mer enn hva du tror gjør godt. Det er her du viser at du ikke stoler på vedkommende mer...! Anonymous poster hash: eae10...b50 Klistret over skulderen? Nei, det gidder jeg ikke gjøre og det var ikke sånt jeg mente med å få vite hva han snakker med folk om. Jeg mener bare at hvis jeg en dag tilfeldigvis spør "å, hvem snakker du med?" så skal han kunne si "bare se her" så kan jeg se hva det er uten at han skal bli nervøs og ta det vekk o.l. Det betyr at han ikke har noe å skjule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå