Adhara Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Har en pose med gulerøtter liggende, og en boks med rømme. Hva har du oppi din hjemmelagde dip? Tips mottas med takk :D
annelise345 Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 (endret) Hjemmelaget holiday dip pleier jeg å lage. 1 boks med rømme 1,5 spiseskje med finhakket paprika 1 spiseskje finhakket løk Litt pepper og salt Litt cayennepepper. Bland alt sammen og smak det til med litt krydder, jeg bruker gjerne litt paprikakrydder og chilipulver Er kjempegod! Viktig å finhakke paprikaen og løken, på mine lateste dager rasper jeg det bare, og det går helt fint Endret 8. august 2013 av svømmern
Adhara Skrevet 8. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2013 Hjemmelaget holiday dip pleier jeg å lage. 1 boks med rømme 1,5 spiseskje med finhakket paprika 1 spiseskje finhakket løk Litt pepper og salt Litt cayennepepper. Bland alt sammen og smak det til med litt krydder, jeg bruker gjerne litt paprikakrydder og chilipulver Er kjempegod! Viktig å finhakke paprikaen og løken, på mine lateste dager rasper jeg det bare, og det går helt fint Takk! Synd at gulerøttene mine viste seg å være råtne.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Er du sikker på dette? Er det så lurt? Anonymous poster hash: 3f8dc...ccf
annelise345 Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Er du sikker på dette? Er det så lurt? Anonymous poster hash: 3f8dc...ccf Hø?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå