Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 Hei. Har noen erfaringer med denne shampoen og balsamen? Er den god? Vurderer å kjøpe den, men vil gjerne høre erfaringer først :-) Jeg har halvlangt farget hår(har følelsen av at håret mitt er litt stivt :-? )
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Jeg liker den godt. Jeg har også farget hår som føles litt stivt. Prøvde først color extend men det var den verste jeg noen gang har prøvd. All soft er fin. Nå har det kommet en ny, smooth down, som frisøren anbefalte meg. Den roer ned brusete hår og gjør det mer glatt. Har ikke prøvd den annet enn hos frisøren og den virka helt grei.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #4 Skrevet 21. april 2004 Anbefales det å bruke All Soft balsamen og ?
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 Jeg har halvlang tørt ,litt grovt hår.Har brukt All Sost i et halvt år og var ganske fornøyd,men så kjøpte jeg Sebastian Laminates på H Q hair,spesielt den Leave in balsamen SUPER til mitt hår.
Gjest Tristessa Skrevet 21. april 2004 #6 Skrevet 21. april 2004 Obs! All Soft inneholder en del silikoner, som etterhvert vil bygge seg opp i håret og gjøre det tungt og matt. Derfor bør du også bruke en sk. Clarifying sjampo i tillegg. Pantene har en helt grei en som kan kjøpes i dagligvaren, brukes en gang hver eller annen hver uke. Ellers synes jeg All Soft er en god for mitt hår, jeg har tjukt hår med grove hårstrå som kjennes ganske stive. Jeg ville nok ikke anbefalt den til noen med hår som har lett for å bli fett, eller som har fint/tynt hår. Til det tror jeg nok den blir i kraftigste laget. Men dersom du har farget, tørt og stivt hår, er den verdt et forsøk. Ville prøvd både sjampo og balsam hadde jeg vært deg. Fåes kjøpt for tilsammen ca. 250 kr på www.lookfantastic.com (har regnet inn frakten i pris).
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2004 #7 Skrevet 21. april 2004 All soft gjoer det for mitt haar!! Etter ett aars bruk har jeg mykt haar... Clea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå