AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe meg en quilted jakke? Skal ha den til sene sommerkvelder og tidlig høst, så fint hvis den ikke er supertynn - men vil ikke ha boblejakke/dunjakke. Bør ha glidelås eller trykknapper, ikke være sånn skinn/glans i den (sånn søppelpose skinn ) Må kunne vaskes i maskin. Rød, svart, grå, blå, men ikke lyse farger eller pastell. Har lett litt på nett og mye i butikker, men finner bare til høye priser. Noe rundt 300-500 hadde vært perfekt. Håper på svar! Anonymous poster hash: a22fa...130
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Hvor holder du til? I Bergen hadde de fra Barbour på Pepper på salg. Anonymous poster hash: e00c9...00f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Trondheim! Hva kostet de på salg da? De fleste jeg har sett er 1200 og opp, og det blir nok alt for dyrt for meg Anonymous poster hash: a22fa...130 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jeg husker ikke helt. Tror nypris (dette var nok jakkene til vår/sommer sesong, så de var ikke så tykke) lå på rundt 1400. De hadde 60% avslag etterhvert, så da lå de vel på rundt 5-600. Men siden du holder til i Trondheim har det vel ikke så mye for seg Anonymous poster hash: e00c9...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå