Gjest ts Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Avslutta forhold (begge enige) for ca 1 mnd siden. Men selvom jeg vet vi ikke funka, slutter jeg aldri å tenke; jeg kommer aldri til å møte en så spesiell/nydelig/bra/kjekk mann igjen. Når jeg blir forelska synes jeg han er verdens kjekkeste uansett utseende. Dette var mitt første forhol... (18),første gangen jeg hadde sex å. Når menn flørter til meg nå, blir jeg bare kvalm. Prøvde en gang å kysse (ofc etter bruddet) en annen mann, komme meg over x. Men jeg følte meg bare verre.... Uansett, spørsmålet er som så; er det normalt å tenke/oppføre seg slikt? Hvor lenge vil det vare.. Er ikke i kjærlighetssorg lenger, gråter ikke. Føler meg bare tom.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 En måned er ikke lenge. Gi det litt tid, tilbring tid med deg selv og venner og ikke stress med å finne en ny mann med en gang. Tankene dine er helt normale, men det går over.Anonymous poster hash: d3472...8b5
Gjest ts Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 TS Jeg gjør det ikke lettere for meg selv akkurat.. Er livredd for å miste minnene om han Vi forsøker å være venner, snakker hver dag. Som oftest starter han samtaler
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 TS Jeg gjør det ikke lettere for meg selv akkurat.. Er livredd for å miste minnene om han Vi forsøker å være venner, snakker hver dag. Som oftest starter han samtaler Det er greit å være venner med eksen, men min erfaring er at det er best å ta en periode uten kontakt først for å bearbeide alt. Så kan man ta opp kontakten igjen. Kontakt hver dag når det akkurat er blitt slutt er ikke det beste, det gjør det naturligvis verre å gå videre.Anonymous poster hash: d3472...8b5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Går ingen steder da. Anonymous poster hash: a34bb...e27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå