Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg var hos frisør i går og skulle bleke, frisøren stoppet prosessen midt under prosessen fordi hun mente håret mitt ikke tålte det.

Etterpå satte hun i lys farge, da ble håret mitt veldig lyst i etterveksten, oransjebrunt nederst og noen lyse striper litt overalt.

Det ser rett og slett jævlig ut nå.

Hun ville jeg skulle komme tilbake om en måned, for å ta tynne striper og rette opp alt.

Vil det være noe poeng for meg å Kure ofte med proteinkur?

I så fall hvilken bør jeg kjøpe?

Skjønner ikke helt hvordan håret mitt kan tåle tynne striper når det ikke tålte stripene jeg tok i går.

Og tror dere det er noe poeng å vente en hel måned?

Kan ikke gå sånn her :(

Endret av Kira-delta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, en måned med kuring hjelper godt.

Men for all del, ikke kur bare med proteinkur. Da kan du risikere at håret blir enda tørrere. Proteinkur tre ganger i uken og fuktighetskur fem ganger i uken er det jeg kjører på når håret mitt har gitt opp. :)

Jeg bruker Redken sin extreme og all soft. Mange sverger til Joico K-pak men den blir håret mitt helt fælt av, tungt og fett og føles som høy. :ler:

Skrevet

Ja, en måned med kuring hjelper godt.

Men for all del, ikke kur bare med proteinkur. Da kan du risikere at håret blir enda tørrere. Proteinkur tre ganger i uken og fuktighetskur fem ganger i uken er det jeg kjører på når håret mitt har gitt opp. :)

Jeg bruker Redken sin extreme og all soft. Mange sverger til Joico K-pak men den blir håret mitt helt fælt av, tungt og fett og føles som høy. :ler:

Okei takk :D

Jeg lurer med fuktighetskur tre ganger i uken fra før av, men det blir så utrolig fett øverst.

Hvordan fungerer proteinkuren i håret egentlig? Merker du at det blir sterkere?

Skrevet

Gurimalla!

Er det vanlig at håret blir så "hardt" av proteiner?

Det virker jo sterkere allerede, men samtidig kan jeg aldri gå med håret slik -det ser og føles ut som et kråkereir.

Skrevet

Gurimalla!

Er det vanlig at håret blir så "hardt" av proteiner?

Det virker jo sterkere allerede, men samtidig kan jeg aldri gå med håret slik -det ser og føles ut som et kråkereir.

Det er derfor du må bruke fuktighetskur etter hver proteinkur. :)

Skrevet

Det er derfor du må bruke fuktighetskur etter hver proteinkur. :)

Så da fungerer den som den skal altså :) Jeg brukte fuktighetskur etterpå og masse olje, men da må jeg kanskje kjøpe annen fuktighetskur..

Skrevet

Mitt blir bare sånn hvis jeg glemmer fuktighet etterpå. Du bruker rekkefølgen shampo, proteinkur, fuktighetskur, balsam?

Skrevet

Mitt blir bare sånn hvis jeg glemmer fuktighet etterpå. Du bruker rekkefølgen shampo, proteinkur, fuktighetskur, balsam?

Den samme rekkefølgen ja. Har brukt aussie som jeg har vært helt ok fornøyd med til hverdags, men kunne nok hatt en som fungerer mye bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...