Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett halvt år. Han er veldig sjalu av seg, han har ikke grunn til å være det og jeg har lurt på om han er det fordi han selv vet hvordan HAN er. Jeg har hatt en tidligere kjæreste som var ekstremt sjalu - samtidig gikk han bak ryggen min, derfor får jeg slike tanker nå..

Rett før vi ble kjent/begynte å date så hadde han et slags turbulent og kort "sexforhold" med en dame, de har ikke et vennskap bak seg, det var en kort affære. Hun ville at de skulle bli et par, han ville ikke. Han har sagt at de ikke har noe som helst kontakt nå utenom at han har fortalt hun om meg på facebook og at hun har ønsket han lykke til.

For to uker siden ble telefonen min ødelagt, jeg var veldig avhengig av tlf denne dagen og fikk låne hans og sette mitt sim- kort i hans telefon. Selvom jeg gjorde dette var fremdeles anropsloggen hans og telefonboken hans lagret telefonen.

Jeg kom til å se på anropsloggen og ser at han har ringt denne damen en dag for tre uker siden. Jeg stusset over dette og kom på at tidspunktet han hadde ringt henne på var akkurat når han hadde satt meg av i byen fordi jeg skulle på baby-shower til en venninne.

Han hadde tilbydd seg å kjøre meg, jeg skulle være der ett par timer og han kunne finne på noe imellomtiden sa han, shoppe litt og sånn. Han har altså ringt denne damen når han skulle slå i hjel timer i byen. Jeg lurer jo selvfølgelig på om han hadde tenkt å dra til henne mens jeg var i besøk?? Hun bor nært byen..

Jeg konfronterte han med dette og han sier at han ikke har forklaring på det. Han må ha kommet borti en knapp. Jeg synes det er veldig merkelig og litt av en tilfeldighet at han skulle komme borti akkurat denne damen, hun har ikke et navn som begynner på a eller å...loggen viser at samtalen varte i 0 minutt, men da tok hun vel ikke telefonen da? Hva hadde dere tenkt om det var dere? Tror dere han snakker sant? Jeg orker ikke flere "drittmenn" :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett halvt år. 1. Han er veldig sjalu av seg, han har ikke grunn til å være det og jeg har lurt på om han er det fordi han selv vet hvordan HAN er. Jeg har hatt en tidligere kjæreste som var ekstremt sjalu - samtidig gikk han bak ryggen min, derfor får jeg slike tanker nå..

Rett før vi ble kjent/begynte å date så hadde han et slags turbulent og kort "sexforhold" med en dame, de har ikke et vennskap bak seg, det var en kort affære. Hun ville at de skulle bli et par, han ville ikke. Han har sagt at de ikke har noe som helst kontakt nå utenom at han har fortalt hun om meg på facebook og at hun har ønsket han lykke til.

For to uker siden ble telefonen min ødelagt, jeg var veldig avhengig av tlf denne dagen og fikk låne hans og sette mitt sim- kort i hans telefon. Selvom jeg gjorde dette var fremdeles anropsloggen hans og telefonboken hans lagret telefonen.

Jeg kom til å se på anropsloggen og ser at han har ringt denne damen en dag for tre uker siden. Jeg stusset over dette og kom på at tidspunktet han hadde ringt henne på var akkurat når han hadde satt meg av i byen fordi jeg skulle på baby-shower til en venninne.

Han hadde tilbydd seg å kjøre meg, jeg skulle være der ett par timer og han kunne finne på noe imellomtiden sa han, shoppe litt og sånn. Han har altså ringt denne damen når han skulle slå i hjel timer i byen. Jeg lurer jo selvfølgelig på om han hadde tenkt å dra til henne mens jeg var i besøk?? Hun bor nært byen..

Jeg konfronterte han med dette og 2.han sier at han ikke har forklaring på det. Han må ha kommet borti en knapp. Jeg synes det er veldig merkelig og litt av en tilfeldighet at han skulle komme borti akkurat denne damen, hun har ikke et navn som begynner på a eller å...loggen viser at samtalen varte i 0 minutt, men da tok hun vel ikke telefonen da? Hva hadde dere tenkt om det var dere? 3. Tror dere han snakker sant? Jeg orker ikke flere "drittmenn" :-(

1.Jeg har samme erfaring med den typen sjalue mennesker som selv er utro og som tenker at andre er som dem selv.

2.Sa han selv at han må ha kommet borti en knapp?

Jeg synes det høres ut som at det er usannsynlig at det skulle være ved en "tilfeldighet" at han har kommet borti en knapp og ringt nettopp henne.

3. Jeg tror ikke at han snakker sant. Du nevnte at han også har hatt kontakt med henne på FBook.

Det er bra at du ser tegnene tidlig, ang "drittmenn". Jeg anbefaler lesning av boken Sjarmør og tyrann, for å lære enda mer om helseskadelige mennesker, for å lære tegnene og avsløre disse menneskene, og for å lære å beskytte seg mot slike.

Skrevet

..loggen viser at samtalen varte i 0 minutt, men da tok hun vel ikke telefonen da?

Det betyr at det var kontakt mellom hennes og hans telefon, enten ved at hun tok telefonen eller at han kom til hennes telefonsvarer.

At samtalen varte i 0 minutter, kan bety alt fra 1 sekund til 59 sekunder. (Det sto ikke antall sekunder på loggen?)

Gjest Camilla
Skrevet

Det betyr at det var kontakt mellom hennes og hans telefon, enten ved at hun tok telefonen eller at han kom til hennes telefonsvarer.

At samtalen varte i 0 minutter, kan bety alt fra 1 sekund til 59 sekunder. (Det sto ikke antall sekunder på loggen?)

Nei, det tror jeg ikke at det gjorde....

Skrevet

Hei TS!

Jeg vil bare kommentere det første du skriver om sjalu mennesker som egentlig driver med snusk selv. Jeg er veldig sjalu og veldig mistenksom. I mitt forrige forhold var jeg ekstrem årvåken og fulgte med på alt typen drev med i forhold til andre jenter. Men personlig drev jeg ikke med noe som kommer i nærheten av snusk. Jeg så ikke en gang på andre gutter. Min sjalusi og mitt behov for kontroll på kjæresten (x nå, nettopp pga dette) stammer fra usikkerheter jeg har med meg selv. Han ga meg heller aldri noen grunn til å tvile på han (før på slutten av forholdet, da han trakk seg bevisst unna meg og gjorde alt verre for meg).

MEN

1) Han har kontakt med denne jenta på Facebook. Det eneste du vet om er at han fortalte henne om deg (har du sett dette selv eller går vi kun etter det han selv sier?). Hvis han har mer kontakt med henne, så forteller han altså ikke den delen til deg.

2) Han ringte henne. Dvs, han har nummeret hennes. Og hvis han ringte da han slapp deg av, så er det stor sannsynlighet for at de har løpende kontakt. Du ringer ikke noen du aldri snakker med ellers for plutselig å avtale et møte ut av det blå.

3) At samtalen varte 0 minutt, tror jeg betyr at han kom til telefonsvarer. Var det kun 1 anrop? Men det kan også bety at de planla et møte da han fikk vite om babyshower og han skulle gi anrop når han var ledig. Eller at de snakka tidligere om å møtes, men han ringte for å si "hei du, er der om 10 min". Og det kan man fint si på få sekunder.

Dette med at han kom borti en knapp er selvfølgelig løgn. Mine varsellamper lyser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...