Lissemor Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 Hvilken sang skal dere evnt ha?Og hvem er det sin? Våre alternativer er 1.Kjærlighetsvisa med Halvdan Sivertsen 2.Å kunne æ skrive med Lars Bremnes 3.Håper på tips fra dere
frosken Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Hvis alt går som vi vil skal vi ha "Gje meg handa di ven" og "You raise me up".
Lissemor Skrevet 21. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2004 Hvis alt går som vi vil skal vi ha "Gje meg handa di ven" og "You raise me up". Hvem er det som synger"Gje meg handa di ven?"
Siam Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 Sitter akkurat og tenker på det samme! Så langt har vi bare kommet på "det vackraste" og "kjærlighet" m/sissel. Håper solisten har noen gode forslag, for jeg synes de sangene vi har kommet på er litt "standard". Vi har ikke noen sang som er "vår", ikke som passer til en vielse i alle fall!
Gjest Tex Skrevet 21. april 2004 #6 Skrevet 21. april 2004 Hvem er det som synger"Gje meg handa di ven?" Åse Karin Hjelen
frosken Skrevet 21. april 2004 #7 Skrevet 21. april 2004 Åse Karin Hjelen Godt mulig hun synger den... Sondre Bratland som har skrevet den i alle fall.
Wayah Skrevet 21. april 2004 #8 Skrevet 21. april 2004 Jeg sikler litt etter "The Rose" jeg da, men har ikke turt å spørre tanta mi om hun vil synge i kirka ennå :oops:
Ingeborg Skrevet 21. april 2004 #9 Skrevet 21. april 2004 Skal ha en jazz-standard som heter "Sunny". Teksten passer så innmari bra.
Isiselin Skrevet 21. april 2004 #10 Skrevet 21. april 2004 "The rose" er nydelig i bryllup. Faktisk var det det som førte meg og kjæresten sammen. Vi ble nemlig spurt om å synge og spille den i min tantes bryllup for 7 og et halvt år siden. Så da ble vi kjent og kjærester... Passer veldig godt til bryllup, gjør den...
helenaa Skrevet 21. april 2004 #11 Skrevet 21. april 2004 Vi skal ha Come Rain or Come Shine. Vet ikke hvem som synger den, men jeg kan se for meg at ganske mange jazz-damer har spilt den inn :-) Fin tekst, synes jeg. F. eks: Days may be cloudy or sunny. We're in or we're out of the money. But I'm with you always. I'm with you rain or shine.
April Skrevet 21. april 2004 #12 Skrevet 21. april 2004 Vi skal ha "From this moment on" og "Det vackraste".
Tari Skrevet 21. april 2004 #14 Skrevet 21. april 2004 "Mysteriet deg" med Bjørn Eidsvåg Ååååå, den er så nyydelig..Men, jeg fikk det for meg at den ikke passer i kirken jeg da så vi droppet den.. Angre, angre :-)
Catzy Skrevet 21. april 2004 #15 Skrevet 21. april 2004 Har lyst til å ha "Pie Jesu", og kjenner heldigvis noen som kan synge den. Vi skal være i en middelalderkirke, så da tror jeg det vil passe bra. Catzy
:-) anna Skrevet 21. april 2004 #16 Skrevet 21. april 2004 Da vi gifta oss sang en kamerat av meg "And so it goes" av Billy Joel. Det er en av de fineste sangene jeg vet. http://www.billyjoel.com/frameset_discography.html Den er på Stormfront-plata Jeg hadde laga norsk tekst på den selv.
Scorpina Skrevet 21. april 2004 #17 Skrevet 21. april 2004 Jeg sikler litt etter "The Rose" jeg da' date=' men har ikke turt å spørre tanta mi om hun vil synge i kirka ennå :oops:[/quote'] Er jo bare å hive seg i det, finne rette anledning og spørre. Er sikker på hun blir glad for forespørselen og ser på oppdraget som en ære
Gjest Lompa Skrevet 22. april 2004 #18 Skrevet 22. april 2004 Mysteriet deg? Noen som har teksten på den, eller link til et sted jeg kan høre den? Den var totalt ukjent for meg.
Lissemor Skrevet 22. april 2004 Forfatter #19 Skrevet 22. april 2004 Mysteriet deg? Noen som har teksten på den' date=' eller link til et sted jeg kan høre den? Den var totalt ukjent for meg.[/quote'] F.eks på winmx kan du laste ned omtrent ALT hva hjertet begjærer Deriblant Bjørn Eidsvåg.
Lullu Skrevet 22. april 2004 #20 Skrevet 22. april 2004 Vi skal ha Ellen Nikolaysen til å synges "Ave Maria" og "From this moment on". Hørt hyn synge disse før, og det var nyyyyyydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå