AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg blir aldri fornøyd med pynten på sofabordet mitt. Jeg får ikke til sånn lysfat med masse forskjellige lysestaker og telys osv. Jeg synes det er pent med friske blomster i en lav vase, men jeg har ikke råd til å kjøpe nye blomster hver uke heller. Nå har jeg bare en rund brikke som "duk" med to telysholdere på, og det ser så tomt ut. Har forresten dette bordet: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50087072/ Hva har dere på deres bord da? Fornøyd? Kunne dere tenke dere noe annet, evt hva? Post gjerne bilder Anonymous poster hash: 9bf5e...1f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. august 2013 #2 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) http://www.loiten-lys.no/ trist de la ned avdelingen på Strømmen. Endret 9. august 2013 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.loiten-lys.no/ trist de lad ned avdelingen på Strømmen. Håper ikke dette er sofabordet ditt, isåfall skulle jeg likt å sett spisebordet Anonymous poster hash: 0f97a...340 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. august 2013 #4 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) det er begge deler. Jeg pynter dem om hverandre... Endret 9. august 2013 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Del Skrevet 9. august 2013 Liker Wonders Noen flere?? Anonymous poster hash: 9bf5e...1f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 9. august 2013 #6 Del Skrevet 9. august 2013 I mitt forrige liv ( før minstemann begynte å reise seg ved bordene) hadde jeg ofte på våren og sommeren en skål eller bolle med vann som jeg hadde blomsterhoder fra f.eks margeritter, rosenblader eller andre blomster som kunne flyte på vannet og ofte litt annet stasj i, det kunne være dekorstein, sånn dekorgreier som ligner på knust glass i forskjellige farger, glasskuler eller annet i. Man får jo kjøpt en del svært billige blomstrende potteplanter som man kan " høste litt av" . Om vinteren har jeg iblant hatt olje - feks matolje eller mandelolje som jeg tilsetter litt farge med glitter i, eller bare glitter og flytebeholdere for lys med lys i. Når man visper litt rundt, blir det små glitrende dråper som flyter rundt på vannet, frem til de ender opp som en stor glitrende klump, men den pynter opp den også. Brukte også en del skjell, men hunden som rekker opp til alle benker og bord her i huset, er fryktelig tiltrukket av disse skjellene - han stjeler dem i forbifarten og går rundt med dem i munnen mens vi hører at de gnisser mot tennene hans, så derfor ble det slutt på det for en stund! Om vi ikke satte det bort på natten, var alle skjellene borte neste dag og ble gjenfunnet på de merkeligste steder. Nå har jeg bare et fat med lys og dekorvlomster som står stablet på en hylle og som jeg som oftes glemmer å ta ned, så det ser litt forsoffent ut, men jeg synes nå at det skaper litt stemning likevel. Liker fatet, fant det i boden på huset på småbruket her, eldgammelt, eiret og helt tydelig håndlaget. Ble litt dårlig bilde med iPaden men slik blir det: Ikke så fancy, men om denne tråden plutselig skulle komme opp til neste år, når ting står litt mer trygt, så hadde det nok sett litt mer proft ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalinka85 Skrevet 9. august 2013 #7 Del Skrevet 9. august 2013 Har en løper fra black design, i samme farge som putene. Oppå den har jeg 2 telysestaker, en på ca 10 cm og en på 8. Litt over på venstre side av bordet. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #8 Del Skrevet 12. august 2013 Ingen flere? Trenger ikke å poste bilde altså Anonymous poster hash: 9bf5e...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Akasha~ Skrevet 12. august 2013 #9 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Det varierer, men nå har jeg en stor glassvase med et lilla kubbelys i, og to telyseholdere i glass fra Rosendahl. Endret 12. august 2013 av ~Akasha~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 12. august 2013 #10 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg har et hvitt trebord fra Skeidar. Oppå har jeg en svart avlang vase i glass fra ikea, med hvite falske roser i. De er ganske pene, ikke for falske på en måte. Bytter dem ut med ekte blomster når jeg føler for det. ved siden av akkurat nå står det et glass med retro sugerør i, men vanligvis har jeg denne lysestaken fra Menu. Linket bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 12. august 2013 #11 Del Skrevet 12. august 2013 En laptop. Vil ikke ha noe dill på stuebordet, synes det er upraktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 12. august 2013 #12 Del Skrevet 12. august 2013 Bestefaren min har snekret stuebordet mitt, og oppå det har jeg i skrivende stund en flaske cola. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. august 2013 #13 Del Skrevet 12. august 2013 En laptop. Vil ikke ha noe dill på stuebordet, synes det er upraktisk. Smask på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teora Skrevet 12. august 2013 #14 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Som regel en stabel med aviser/magasin som "skal leses", pynten er stort sett en fin skål som dessverre oftere inneholder brukte teposer/tesiler enn frukt og blomster. Av og til slår jeg til med en fargerik kopp fra dagen før. Syns det kan være koselig å pynte med noe sesongbetont dekor, gjerne en liten vaske blomster, eller et lys til en høstkveld hjemme, men er ikke så glad i mye dill, da vi stor grad bruker stuebordet og helst ikke vil rydde bort for mye for å få plass til å spille spill, sette frem snack etc. Endret 12. august 2013 av Teora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #15 Del Skrevet 12. august 2013 Fjernkontroller i et fat. Tror det står noen telys der også, men de blir aldri brukt. Nok lys fra TVen. Anonymous poster hash: 46dea...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 13. august 2013 #16 Del Skrevet 13. august 2013 Har et stort marokkansk fat i stengods. Har et vakkert håndlaget trebord som ikke trenger å skjules. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #17 Del Skrevet 13. august 2013 Har én stor telysestake, med plass til 8-9 telys, og noen ganger en liten skål med frukt/bær ved siden av. Enkelt og passe dekorativt, og lett å fjerne når vi skal ha plass til andre ting. Anonymous poster hash: 34411...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #18 Del Skrevet 13. august 2013 Ingenting, pga 2-åringen som er litt for nysgjerrig selv med streng beskjed om "ikke røre". Ga opp Anonymous poster hash: 050ed...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. august 2013 #19 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har levende lys og blomster. Jeg ville enten skaffet noen fine telysholdere eller lysestake. Og så kan du ha en liten vase med noe grønt i - grønt frisker utrolig opp, og jeg klipper ofte bare 3-4 små kvister av hekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weetos Skrevet 19. august 2013 #20 Del Skrevet 19. august 2013 En tekopp, foten min og en haug av Lego. Skulle ha ryddet, burde ha ryddet, men gidder ikke rydde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå