AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 sender gutter meldinger/snaps/whatever kun hvis det er en sjanse for å få seg noe? Hadde en del kontakt med en gutt, men nå som vi er i forskjellige byer har kontakten fra hans side dabbet drastisk av Anonymous poster hash: a58fa...0e8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Noen gjør sikkert det. Noen gjør ikke. Det kommer vel an på hva slags forhold dere hadde (som kanskje ikke er det forholdet du trodde dere hadde). Anonymous poster hash: 3ac8c...a55
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 vi har hatt sex noen ganger, og kost litt. Var så hyggelig å få snaps av han Jeg likte han nok litt mer enn han likte meg Anonymous poster hash: a58fa...0e8
Gjest .-L-. Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 (endret) Har du sagt at han ikke får seg noe lengre da? Greien er vel at det er vanskelig når man bor i forskjellige byer og det kan være kjipt å få følelser. Endret 8. august 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Har du sagt at han ikke får seg noe lengre da? Greien er vel at det er vanskelig når man bor i forskjellige byer og det kan være kjipt å få følelser. Vi er i forskjellige byer nå, så da kan vi jo ikke ha sex. Anonymous poster hash: a58fa...0e8
Gjest .-L-. Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Må det være relatert til sex liksom? Dere er i forskjellige byer og kan ikke se hverandre. Blir vanskelig å ta ting videre når man ikke er i samme byn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Jeg har store problemer med å holde kontakt med RL-venner som ikke bor der jeg bor. Det er liksom ikke det samme å sende meldinger på nett osv når jeg er vant med å prate/ha dem fysisk der. Det er annerledes med personer jeg har møtt på nettet. De kan jeg chatte lett med selv om jeg har møtt og vært fysisk med dem i ettertid. Merkelige greier... Anonymous poster hash: 3ac8c...a55
Gjest Reza08 Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Ikke alle menn er slik. En del har nok dette som formål, men langt fra alle. Forstår at avstanden blir stor. Kanskje han føler det samme som deg? Mulig at han trenger litt tid for å reflektere saken. Du kan velge å prøve litt videre for å se hvordan saken utvikler seg. Eller så kan du velge å avslutte ditt forhold til han. Et annet alternativ er å ha et vennskapelig forhold, hvor dere treffes da det måtte passe for en hyggelig samtale. Ta den tiden du trenger og de avgjørelsene du føler er best.
Obiola Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Det er vanskelig å vite. Om han bare er interessert i en ting så kunne han like godt ha holdt kontakten selv om dere ikke er i samme by. For å holde deg varm til dere er samme sted og muligheten for sex er der igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå