Gå til innhold

Utdrikning, been there, done that

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er det over også.

Det var en helt herlig dag.

Dette skjedde lørdag 8 juni 2002.

Jeg ble hentet hjemme av min forlover og noen til. De plasserte meg i bilen til min forlover og satte bind for øynene mine.

Derfra bar det ut mot et sted på Tjøme (jeg visste jo ikke hvor jeg var) hvor jeg ble plassert oppå noe som duret. Dette viste seg å være en offtracker med fire hjul. Jeg skulle kjøre denne på en bane midt i skauen.

Det var kjempe gøy.

Etter denne humpete turen var det på med bind og en lang kjøretur til. Vi havnet i en park hvor vi hadde piknik. Det var koselig. Jeg fikk utdelt en tåteflaske som jeg skulle bruke. Fikk ikke lov til å drikke av flaske eller glass.

Derfra bar det hjem til en av de andre, hvor jeg ble servert den ene drinken etter den andre.

Vi sløvan litt i sola med litt mimring og noen alkohyler.

Så ble jeg plassert i bilen igjen med bind for øynene. Igjen.....

Kjørte langt. Stoppet, og jeg ble geleidet ut av bilen og de tok av meg bindet . Da befant jeg meg rett ved en stor åker.

Jeg skulle visst ut og fly.

Ble plassert i et hjemmelaget mikro fly.

Fløy i nesten 1 time. Det var kjempegøy det også.

etter flyturen kjørte jeg hest og vogn. Det gikk fort. Men det var gøy.

Kjørte tilbake til venninna mi, der stod det ei dame og ventet på oss.

Det ble et DILDO-party.

Der lærte vi mye nytt. Alle som var til stede utenom meg, bestilte ting til meg uten at jeg vet hva. Får ikke vite det før om to uker da varene kommer i posten. Og de betalte selvfølgelig.

Spennende

Etterpå var det grilling og en tur på byen. rett etter grillingen var det tid for klemmepakker. Jeg klarte en del. Men det var lettere etter at papiret var av. Jeg hadde bind for øynene i tillegg.

Jeg hadde en kjempefantastisk dag.

Ble ikke full og heller ikke driti ut, men hadde det kjempegøy og ville aldri vært foruten.

Jeg er heldig med mitt valg av forlover.

Nå skal jeg jobbe noen dager og så er den store dagen her.

Gleder meg.

"Gifter oss 15 juni 2002"

[ Dette Innlegg er endret av: Eivissa den 2002-06-09 21:23 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Eivissa den 2002-06-09 21:26 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...