Gå til innhold

voksne skategutter...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har alltid hatt sans for litt barnslige "skategutter". selv om jeg har passert 30 for endel år siden syns jeg fortsatt dette er en type gutter jeg liker . men asså, er jeg opptimistisk når jeg lurer på om det finnes flere igjen på rundt ca samme alder som meg?

eller er alle kapra, blitt gift, fått unger og lagt brettet på hylla for en mer voksen stil.?

eller fins det flere?...

Anonymous poster hash: a5632...ad7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange voksne skate-menn, så klart er det det! Men de er gjerne på skatebanen osv. Å skate har ingen aldergrense.

Anonymous poster hash: f363c...cc1
Skrevet

ahh elsker stilen :) fant min heldigvis, selv om han er over 30 (han var ikke det da jeg fant han da) :) - men jo, de finnes. :)

AnonymBruker
Skrevet

får ta med meg kiden min på ei rampe og "henge litt" rundt da. haha...

Skrevet

Det finnes naturlig nok ikke voksne skategutter over over 30. ;) EI heller finnes det voksne (herre)menn som kler seg på det viset. Man blir jo heldigvis voksen.

/oldbeforemytimetime signing out.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes naturlig nok ikke voksne skategutter over over 30. ;) EI heller finnes det voksne (herre)menn som kler seg på det viset. Man blir jo heldigvis voksen.

/oldbeforemytimetime signing out.

tony hawk da? f eks...

Skrevet

Nettopp. I rest my case.

AnonymBruker
Skrevet

I Oslo er det mange voksne skatere. Jeg skatet selv fra jeg var 13 til jeg 19 år og angrer noen ganger på at jeg la opp. Det rett og slett en fabelaktig hobby. Jeg har drevet med flere idretter i løpet av mitt liv, men skating er den eneste hobbyen som ble totalt hektet på. Ga meg fordi jeg følte at det kun var for ungdommer(kommer fra bygda), men da jeg flyttet til byen for noen år siden fant ut at det vrimlet av skatere i alle aldre.

Anonymous poster hash: fe2da...eb6
AnonymBruker
Skrevet

Er massevis av dem her i byen(Oslo). Man treffer der det går an å skate eller på slippfester for skatemagasiner/filmer osv ;)

Anonymous poster hash: 0f551...a98
AnonymBruker
Skrevet

Skating var jo pop på 80tallet, og de kuleste skatergutta tror jeg skater enda :)

Anonymous poster hash: cfd4f...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...