Gå til innhold

Tips til film?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt så mye å gjøre på i ferien å har fått sett mange filmer og alle seriene mine. Nå aner jeg ikke hva mer jeg skal se når det bare regner å jeg ikke har noe annet å gjøre.
Jeg liker filmer som handler om ungdommer. De kan handle om high school drama til noe skumlere. Jeg liker ikke så alt for skumle filmer, men noe lignende "the roommate" er greit. Ellers liker jeg veldig godt typiske jentefilmer med sleepover å hvor det kommer en ny jente til byen som får den kjekkeste gutten slik alle andre jentene hater henne, haha. (har sett alle bring it on og mean girls filmene)

Anonymous poster hash: 05ca3...ad2
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Swim fan - litt skummel high school film.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis du ikke har noe i mot at de er litt gamle vil jeg absolutt anbefale The Breakfast Club, og egentlig alle andre Molly Ringwald filmene ;)

Clueless

10 things I hate about you

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke serier har du sett da?Kanskje jeg kan komme med noen tips der.De varer jo litt lengere enn en film :)

edit: Forslag til film http://en.wikipedia.org/wiki/Cruel_Intentions

Jeg har sett ferdig Gossip Girl og 90210. Så ser jeg på Keeping up with the kardashians, Paradise hotel danmark, Under the dome og The client list. Jeg liker vel ca. det samme i serier som jeg liker filmer :)

AnonymBruker
Skrevet

Swim fan - litt skummel high school film.

Så denne nå, takk for tipset! :)

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har sett ferdig Gossip Girl og 90210. Så ser jeg på Keeping up with the kardashians, Paradise hotel danmark, Under the dome og The client list. Jeg liker vel ca. det samme i serier som jeg liker filmer :)

Har du sett. One tree Hill eller The OC?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...