Gå til innhold

Tror du noen her inne hadde passet for deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Et helt hypotetisk spørsmål. Tror du noen her inne kunne være en aktuell/fremtidig partner for deg? Begrunn gjerne hvorfor du mener nettopp dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det tviler jeg på. Har ikke tenkt over noen spesielle som kunne vært noe i hvertfall.

Gjest Mundane
Skrevet

Ingen passer meg og jeg passer ingen.

Skrevet

Ingen passer meg og jeg passer ingen.

Kjipern.

Skrevet

Det er jo så mange brukere her inne, at det er jo ikke usannsynlig. Så jeg svarer ja, og begrunner det med statistisk sannsynlighet. :P

Så langt har jeg derimot først og fremst lagt merke til marerittene, det er jo gjerne de som biter seg fast i hjernen,

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis ikke.

Anonymous poster hash: eef72...721
AnonymBruker
Skrevet

Haha, kjempesuksess. Hva med deg Reza?

Anonymous poster hash: e99ac...65b
AnonymBruker
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=QUwxKWT6m7U

AnonymBruker
Skrevet

Helt sikkert en mulighet det ja. Men hvem kan man jo lure på da ;)

Men av alle på forumet er det nok ei som kan passe bra vil jeg tro.

Anonymous poster hash: f2a90...044
Skrevet

tvilsomt, siden det er mest kvinner her.

Det er en anonym bruker som har rasende gode kommentarer iblandt, hvis det er den samme personen hver gang så kunne det vært hyggelig selskap

Skrevet

Det er en bruker jeg hadde en liten avstandsbetatthet på, men han har slettet seg nå da.

Jeg følte at han hadde mange av de samme synspunktene som meg på ting, og dessuten hadde vi mange felles interesser. Og han var kunnskapsrik og god til å diskutere. To egenskaper som tydligvis ikke er så vanlige som man kunne håpet på.

Skrevet

Lite sannsynlig. For det første er det mest kvinner og de faller automatisk bort. Blant mennene er det riktignok flere som virker OK, men for det første er de sannsynligvis alt for unge for meg og for det annet er det ingen som har fått meg til å tenke: "Oi, han skulle jeg virkelig likt å møte."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, om det er en interesse i bilde, burde en jo ikke være redd for å vise den hvertfall.

Men om det ikke er, er det jo heller ikke så vanskelig å vise at en ikke er interessert likevel.

Gjest Snørev
Skrevet

Neppe, folk viser seg sjeldent fra sine beste sider på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem vil se kun noens beste sider?

Jeg tar hele pakken any day. Eller ingenting, alt ettersom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tviler sterkt da de fleste her inne er kvinner, dermed ikke noe for meg. Og fordi de aller fleste mannlige brukerne her inne har gjort seg minneverdige på måter som jeg ikke vil finne på å finne attraktive på noen måter ellers in real life :fnise:

De andre som er greie og argumenterer saklig, til tross for at de er uenige med meg, de faller bort rett og slett fordi jeg ikke har troen på å møte en partner via nettet :) Så nei.

Også poster jeg ofte som AB, så ingen vet hvem jeg er :ninja:

Anonymous poster hash: 12779...f5d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en bruker jeg hadde en liten avstandsbetatthet på, men han har slettet seg nå da.

Jeg følte at han hadde mange av de samme synspunktene som meg på ting, og dessuten hadde vi mange felles interesser. Og han var kunnskapsrik og god til å diskutere. To egenskaper som tydligvis ikke er så vanlige som man kunne håpet på.

Samme her. Skogkar het han jeg tenker på.

Anonymous poster hash: 60d67...d37

Skrevet

Er forsiktig med å dømme folk alt for mye ut i fra hva de skriver her inne siden man er annonym og for det meste kan skrive uten filter. Tenker de fleste hadde moderert seg irl.

Jeg tror absolutt det er mange greie folk her, så svaret er ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...