AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Farget håret mitt i forrige uke med minicolor, fargen het Iced brown. Jeg ville ha bort alle varme tendenser i håret mitt, men jeg synes fremdeles håret mitt har rødskjær, til og med mer enn før jeg farget det. Det ser ikke fælt ut, men jeg ønsker en kaldere farge. Tydligvis må jeg til frisøren for å få dette til. Håret mitt er nå lys brun, men en anelse gyldent/rødt skjær. En nyanse litt mørkere enn dette: http://tinypic.com/view.php?pic=4hx2zqp&s=1 Jeg ønsker en farge som er så nært min natulige som mulig. Det vil si, mellomblond. Så kald så mulig. Noe ala dette: http://www.glamour.com/images/beauty/2013/06/taylor-swift-blue-eyeliner-cat-eye-silver-taupe-shading-front-w724.jpg Klarer frisøren å trekke ut det røde og farge håret mitt litt lysere? Hvordan gjør hun det? Må det bleikes/avfarges først? Jeg har jo bare en minicolor i.. Bør jeg stripe håret lysere? Vil slite minst mulig på håret. Skal selvfølgelig forhøre meg med frisør, men de lurer meg så lett og plutselig har jeg gjort masse ting jeg ikke trenger, og er ribbet for penger. Tenker derfor å forhøre meg litt her først. Og hva tror dere det koster? Anonymous poster hash: 57035...82b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 den fargen taylor swift har på håret, egentlig litt sånn kommunegrå, er visst noe av det vanskeligste å få til med farging Anonymous poster hash: 390e6...77c 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 den fargen taylor swift har på håret, egentlig litt sånn kommunegrå, er visst noe av det vanskeligste å få til med fargingAnonymous poster hash: 390e6...77c Taylor Swift fikk det til med farging Anonymous poster hash: eca9e...787 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 er ikke det hennes naturlige hårfarge? Anonymous poster hash: 390e6...77c
Gjest LonelyAngel Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 er ikke det hennes naturlige hårfarge? Anonymous poster hash: 390e6...77c Ingen kjendiser bruker sin naturlige hårfarge, alle farger håret for å fremheve fargen best mulig. 1
miramis Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Ugh jeg har slikt "Taylor Swift" hår naturlig og syntes det er grusomt. Kan ikke farge håret mørkt vellykket, for selv en millimeter med ettervekst gjør at jeg ser skallet ut i skillen.
Gjest Houdini Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Uuuh, Taylor kommuneblondt hår? Hun har råd til de dyreste hårbehandlingene, og hun har en del varme i håret slik jeg ser det, varm askeblondt, selv om asketoner i utgangspunktet har fullstendig fravær av varme. (?) Nå har ikke jeg peiling på hårfarge. Hun er en del av "hipster"-bølgen hvor hipstere ofte har enten helt naturlig (farget) hår eller heftig eksperimentering med hårfarge, det er ikke ofte en ser en mellomting (innbiller jeg meg), da har man bikket over i en annen klesstil, type bimbostil eller emostil. Jeg kan se for meg at Taylor har en glansvask i håret for å sprite opp en naturlige hårfargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå