AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Det er jo endel mannlige brukere her på forumet. Jeg lurer derfor på følgende; Om du skulle gifte deg, ville du skrivd dagbok her på KG? Ville du postet spørsmål under "Bryllup" Ville du vært opptatt av bryllupsplanleggingen? Grunnen til at jeg spør er helt enkelt det at dere mannfolk som er her jo får med dere endel kjerringsnakk å det som opptar oss kvinnfolk. Tenkte at dere kanskje ble litt påvirka Anonymous poster hash: e1306...51c
Gjest padawan Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Det er jo endel mannlige brukere her på forumet. Jeg lurer derfor på følgende; Om du skulle gifte deg, ville du skrivd dagbok her på KG? Ville du postet spørsmål under "Bryllup" Ville du vært opptatt av bryllupsplanleggingen? Grunnen til at jeg spør er helt enkelt det at dere mannfolk som er her jo får med dere endel kjerringsnakk å det som opptar oss kvinnfolk. Tenkte at dere kanskje ble litt påvirka - Jeg blogger ikke og ville aldri funnet på å gjøre det ifm med bryllup. - Nei, ville jeg hatt spørsmål ville jeg spurt venner og familie som har vært igjennom et bryllup. - Ja, jeg ville vært ganske opptatt av den.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Det er jo endel mannlige brukere her på forumet. Jeg lurer derfor på følgende; Om du skulle gifte deg, ville du skrivd dagbok her på KG? Ville du postet spørsmål under "Bryllup" Ville du vært opptatt av bryllupsplanleggingen? Grunnen til at jeg spør er helt enkelt det at dere mannfolk som er her jo får med dere endel kjerringsnakk å det som opptar oss kvinnfolk. Tenkte at dere kanskje ble litt påvirka Anonymous poster hash: e1306...51c 1) Sannsynligvis ikke 2) Sannsynligvis ikke 3) Ikke mer enn helt nødvendig, men så ønsker jeg heller ikke noe tradisjonelt bryllup. I 2013 behøver man bare en som kan vie for at man skal gifte seg, og det er bare en praktisk greie. Et forhold og kjærlighet behøver ikke en arkaisk seremoni og ville mye heller brukt pengene på en fin ferie med utvalgte. Anonymous poster hash: 7b99d...c0f
Testosteron Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Det er jo endel mannlige brukere her på forumet. Jeg lurer derfor på følgende; Om du skulle gifte deg, ville du skrivd dagbok her på KG? Ville du postet spørsmål under "Bryllup" Ville du vært opptatt av bryllupsplanleggingen? 1. Nei. Jeg ville ikke ha skrevet dagbok om det på KG, for hvis jeg var så heldig at jeg var sammen med noen og skulle gifte meg, så ville jeg ikke ha kastet bort tiden min på KG. Da ville jeg ha vært sammen med henne. 2. Nei. Jeg ville ikke ha postet spørsmål under Bryllup, for hvis jeg skulle gifte meg, så hadde jeg ikke ønsket å ha et stort og flott bryllup. Jeg ville heller hatt det kjapt og enkelt. 3. Nei. Som sagt under pkt 2, så ønsker jeg ikke noe krevende bryllup. Helst ville jeg ha nøyd meg med selve vigselen og droppet festlighetene.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Det er jo endel mannlige brukere her på forumet. Jeg lurer derfor på følgende; Om du skulle gifte deg, ville du skrivd dagbok her på KG?Ville du postet spørsmål under "Bryllup"Ville du vært opptatt av bryllupsplanleggingen?Grunnen til at jeg spør er helt enkelt det at dere mannfolk som er her jo får med dere endel kjerringsnakk å det som opptar oss kvinnfolk. Tenkte at dere kanskje ble litt påvirka Anonymous poster hash: e1306...51c Jeg er forlovet og greier, så det er forsåvidt relevant nå. 1: Aldri i verden. Det er fint at enkelte damer gjør det og trives med det, men virkelig: Det skulle jeg hatt store penger for å gjøre. Jeg begynte å skrive dette innlegget uten å huske at jeg er forlovet, det la jeg til senere, så jeg er ikke akkurat typen som kun har det kommende bryllupet i hodet. 2: Tviler sterkt. Måtte i så fall dreid seg om "Hvordan kan jeg berolige dama, hun er fullstendig bridezilla?" eller noe sånt. Eventuelt "Er jeg nødt til å danse? Jeg hater jo å danse, og det er litt min dag også". 3: Ikke spesielt. Ville passet på at det ikke ble noe jævlig alternative greier, men ellers er det hun som planlegger. Det er heldigvis en ordning vi begge trives godt med. Jeg involerer meg når tøyler skal holdes i eller når dama stiller meg et (som regel svært ledende) spørsmål om hva jeg mener om ett eller annet Jeg fridde fordi jeg elsker denne jenta og vil gifte meg med henne, men selve seremonien er helt underordnet.Anonymous poster hash: 8fbf7...c1d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå